וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ראשון בליגת העל: נס ציונה תמשיך במומנטום מול קרית אתא?

6.11.2022 / 15:40

הכתומים, עם שחקן החודש בליגת העל, טיילר ביי, יחפשו בבית ניצחון שלישי ברציפות מול העולה החדשה, שתגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים

תקציר: הפועל תל אביב - טרנטו 63:93/ספורט1

המחזור החמישי בליגת העל יינעל מחר (שני, 19:40) עם המשחק בו תארח עירוני נס ציונה את עירוני קרית אתא. הכתומים יגיעו למפגש עם שני ניצחונות לעומת הפסד אחד, ואילו העולה החדשה הפסידה שלושה משחקים מתוך ארבעה עד כה.

בקבוצה של אלעד חסין שמחים מאוד על פתיחת העונה, שלא הייתה קלה בכלל עקב הפציעה של הקפטן ליאור קררה, אשר שיבשה את התכניות המקוריות של הצוות המקצועי. החיבור בין השחקנים הזרים למועדון טוב מאוד, כאשר הטריו די ג'יי קופר, שאק ביוקנן וטיילר ביי מוביל את הקבוצה וגם ג'רום מיינסי תורם את חלקו. ביי אף הוכתר לשחקן חודש אוקטובר בליגת העל, עם מספרים נהדרים של 24.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-2 חטיפות בממוצע למשחק. בנס ציונה מאוד מכבדים את קרית אתא, שהקשתה עליהם במשחק אימון בקיץ, ומצפים למשחק קשה.

מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. לירון מולדובן
קרית אתא רוצה למנוע הסתבכות. שרון אברהמי/לירון מולדובן

קרית אתא, שהפתיעה בביתה את בני הרצליה במחזור הפתיחה של העונה, הייתה אופטימית לגבי המשך הדרך, אלא שמאז שרון אברהמי ושחקניו רשמו שלושה הפסדים, אם כי שניים מתוכם היו צפויים - נגד מכבי והפועל תל אביב. בקבוצה יודעים כי למרות שאין ציפייה מהם לנצח במגרשים הקשים יותר בליגה, אם הם לא יתחילו להשיג ניצחונות שכאלה, הם יסתבכו מהר במאבקי הישרדות. קרית אתא מקווה לתרומה גבוהה יותר ממייקל בריסקר, שלא היה בשיאו בהופעת הבכורה נגד הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully