וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרף שרצח את אשתו באכזריות נמצא מת בתאו בכלא

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 7:37

הרצח שזיעזע את טורקיה: שנתיים אחרי שסלים אחמט קמאלוגלו דקר למוות 37 פעמים את בת זוגו לשעבר, הוא נמצא תלוי בתאו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

מתאגרף לשעבר שרצח את חברתו בצורה אכזרית נמצא מת בכלא בתאו. סלים אחמט קמאלוגלו, 27, נמצא על ידי סוהרים כשהוא תלוי בתאו בבית הכלא שבו שהה בדרום טורקיה.

קמאלגולו, 27, החל לרצות את מאסרו אחרי שהיה אחראי על רצח מתועב שזיעזע את טורקיה וגרם להפגנות במדינה נגד אלמות נגד נשים. אחרי תקופה קצרה בכלא, הוא שם קץ לחייו. הוא רצח בביתו את מי שהייתה בת זוגו, זיינפ סאניפר בת ה-24, בחורה צעירה שסיימה לימודי הוראה באוניברסיטה.

המתאגרף הטורקי שרצח את בת זוגו. אילוסטרציה, אינסטגרם, צילום מסך
המתאגרף הטורקי שרצח את בת זוגו/צילום מסך, אילוסטרציה, אינסטגרם

היה זה במהלך מריבה, כשהוא לקח סכין מטבח ודקר 37 פעמים (!) את מי שהייתה בת הזוג שלו. לאחר מכן ניסה לפגוע גם בעצמו, ואף השתולל כשהגיעה המשטרה, ניסה לתקוף את השוטרים וניסה למנוע מהצוותים הרפואיים לטפל בה, על אף שעדיין היא לא מתה, במשך 25 דקות. הוא פונה לבית חולים, תחת השגחה, וגם בבית החולים היה תחת שמירה. כשהוא הזעיק את המשטרה עדיין נשמע קולה ברקע צורחת מכאבים, בהרלטות שזיעזעו את המדינה.

השניים נפרדו כחודש לפני הרצח האכזרי, אבל שמרו על קשר. על פי ההערכות, הרצח אירע כשהיא בישרה לו על פרידה סופית, כך על פי התכתבויות בינה לבין חברתה.

שבועיים לפני הרצח סאניפר התלוננה במשטרה על אלימות מצדו. הוא נחקר, והוטל עליו צו הרחקה ממנה ל-15 ימים, אבל לאחר מכן ביטלה את התלונה. עוד לפני הרצח, לקמאלגולו היה תיק פלילי עם 14 אישומים שונים, וקיבל טיפול מהמדינה לבעיות האלימות שלו, שכאמור לא הועילו. בכתב התביעה נכתב ש"הנאשם רצח את הקורבן באכזריות, ושאב סיפוק מהדקירה שלה 37 פעמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully