וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר ממנכ"ל: לירן מוכתר יחזיק בזכויות החתימה של משפחת תושב

6.11.2022 / 12:50

מאיר ובועז תושב מתנתקים מהפועל תל אביב, והמנכ"ל החדש עשוי להפוך לאיש החזק במועדון - צעד אחד לקראת מה שעשוי לסמן את סוף עידן הניסנובים. כל הפרטים מאחורי המהלך הדרמטי

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) כי מינתה את לירן מוכתר למנכ"ל המועדון - על פניו צעד חשוב אם כי לא דרמטי בקבוצה. יחד עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי רו"ח מוכתר, מי ששימש בעבר כסמנכ"ל הכספים של המועדון, יהיה לא רק מנכ"ל, אלא גם מחזיק זכויות החתימה של משפחת תושב במועדון.

כידוע, במשפחת תושב נפלה ההחלטה כי מבנה הבעלות הנוכחי חייב להשתנות, ופועלים ללא לאות על מנת לשנות את המבנה הזה. בועז תושב, נציגו של מאיר תושב, ביחד עם מספר גורמים בארץ ובעולם מנסה לקדם את העניין כמה שיותר מהר. מגורמים במועדון נמסר כי עם פתיחת העונה, תושב למעשה ניתק קשר וכל התקשורת איתו קשורה רק בהעברת חומרים לצד שלישי. לכן, ההערכה היא שבדיקת נאותות אכן מתקיימת. בין אם התהליכים האלו ובין אם לאו, גמלה ההחלטה אצל התושבים כי יש לפעול בכל הכוח כדי לקדם את השינוי הנדרש בקבוצה.

מנכ"ל הפועל תל אביב לירן מוכתר. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
ייתכן שזו תחילת הסוף של הניסנובים. לירן מוכתר/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

בשלב ראשון זכויות החתימה של המשפחה בקבוצה (בעלי השליטה המרכזיים) יועברו ללירן מוכתר. בהפועל תל אביב נדרשות שתי חתימות של מורשי החתימה ובידי לירן מוכתר תהיה אחת מהן, מה שיהפוך אותו ממנכ"ל בפועל לאיש החזק בהפועל תל אביב.

האדומים שעוברים עונה לא קלה, צפויים לקדם כעת את השינוי הארגוני כאשר התקווה היא שמוכתר יקבל את כל הסמכויות הארגוניות הנדרשות כדי להוביל את החזון והניהול השוטף, ולצידו עומר בוקסנובים שמונה בקיץ למנהל המקצועי והוא הסמכות המקצועית המלאה - והכל כשהבעלים זזים הצידה.

חשוב לציין כי תושב העביר את הסכומים הגבוהים ביותר עד כה מבין הבעלים, יחד עם הערבויות, ואם הוא ינתק מגע האחים ניסנוב יהיו בבעיה. ממילא הם מתמודדים עם מחאת האוהדים וחרם מנויים שעשוי לחזור, וכעת הם עלולים להסתכן בהסרת תמיכה גם מצד חלק מנותני החסות. לכן נראה כי ההחלטה של בועז ומאיר תושב היא תחילת הסוף של עידן הבעלות הנוכחי בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully