וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' מתוסכל מהחילופים, פרידמן נפרדה אחרי מינוי מוכתר למנכ"ל

6.11.2022 / 7:28

מאמן הפועל תל אביב מודה שהחילופים בהפסד לאשדוד פגעו, המנכ"לית היוצאת במכתב: "נתתי למועדון את כל כולי, נלחמתי מלחמות שלפעמים עלו לי במחיר אישי"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

לפני המשחק אמש (שבת) באשדוד לא מעט מאנשי הפועל תל אביב היו מוכנים להסתפק בנקודה. יחד עם זאת, אחרי המחצית הראשונה החיובית, אולי הטובה ביותר בעידן דראפיץ', נתנה למאמן יותר מדי ביטחון בקבוצה שלו, והחילופים ההתקפיים שעשה רק לקחו את הקבוצה אחורה והפכו אותה לחשופה בצד השני.

מקצועית, דראפיץ' השיג במחצית הראשונה כל מה שרצה - הקבוצה שלו לחצה, הייתה ראשונה לכל הכדורים והגיעה למצבים, אבל עדיין אין לה רגל מסיימת איכותית בהתקפה. הטירוף נגמר בסביבות הדקה ה-60. מרגע החילוף של עומר סניור שהוחלף באבו דוסו, ההגנה כבר לא הייתה יכולה לעמוד בעומס והמעברים של אשדוד היו קלים. אבנעזר ממאטה שכבש את שער הניצחון הדרמטי, יכול היה לסיים את המשחק עם הרבה יותר מכיבוש אחד.

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
גם הוא יודע: טעיתי. דראפיץ'/לירון מולדובן

דראפיץ' הודה בסיום שהחילופים לא עזרו לו, אך אמר זאת בלשון המעטה. ההימור על התקפה השאיר את הקבוצה חשופה והגול האשדודי היה באוויר. מה שהמאמן כן ייקח מהמשחק זה את 55 הדקות הראשונות, הטובות ביותר של הפועל תל אביב בעידן שלו. "איבדנו את המשחק כשהתחלנו לעשות חילופים. שיחקנו טוב עם חמישה בהגנה, כשפירקנו את זה הם קיבלו ביטחון, אבל בכל מקרה לא היינו צריכים לקבל את הגול הזה, היינו צריכים לסיים עם נקודה", ניתח המאמן. "אני עדיין מסתכל על החצי כוס מלאה ועל המחצית הראשונה. ברור לי שאין לי זמן ופריבילגיה להפסיד נקודות, אבל אנחנו עדיין בעניינים".

דראפיץ' הוסיף: "אנחנו לא מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, אבל חוץ מהן כל אחת יכולה לנצח כל אחת. הפועל ירושלים לקחה בתחילת העונה הרבה נקודות, זה יכול לקרות גם לנו אם נשחק כמו במחצית הראשונה. אני חושב בצורה חיובית, קיבלנו מהמשחקים האלה את שביט מזל שעושה עבודה נהדרת ונוכל להשתמש בו העונה".

על הקהל שהביע כעס בסיום אמר דראפיץ': "כשהייתי צעיר גם אני הייתי עושה שטויות, אפשר להבין את הקהל, את התסכול ואת הכאב. הקבוצה חשובה להם והם רוצים לנצח. כל עוד מדובר בקללות, זה בסדר. אני מתוסכל, השחקנים מתוסכלים, צריכים לחזק את כולם, להרים את הראש ולחשוב על המשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שביט מזל שחקן הפועל תל אביב לפני דויד קופרמן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
נקודת אור. שביט מזל/לירון מולדובן

וכעת, האדומים עם הפנים לבית"ר ירושלים ברביעי. בהתחשב בכך שהמשחק האחרון לפני הפגרה הוא נגד מכבי חיפה בחוץ והסיכויים לאגור שם נקודות נמוכים, הקבוצה חייבת ניצחון על הירושלמים כדי להישאר בתמונת הפלייאוף העליון. המשחק ייערך כמובן ללא קהל, בשל העונש שהוטל על המועדון.

לירן מוכתר מונה רשמית לתפקיד מנכ"ל מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"מאמין שנצעיד את המועדון למחוזות טובים יותר". מוכתר/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הפועל תל אביב הודיעה היום רשמית שלירן מוכתר מונה לתפקיד מנכ"ל המועדון במקומה של אודליה פרידמן שהתפטרה. מוכתר היה בעבר חשב הקבוצה ועזב את המועדון, אך כעת הוא חוזר בתפקיד אחר.

בהודעת הקבוצה נכתב: "רו"ח לירן מוכתר, 37, שימש כסמנכ"ל הכספים של המועדון בין השנים 2018-2020, כאשר בעברו עבד במספר חברות גדולות במשק: בנק לאומי, דלויט ושטראוס. לירן בעל תואר ראשון במנהל עסקים והתמחות בחשבונאות - ותואר שני במימון וניהול פיננסי מהמכללה למנהל בראשל"צ.

"לאחר שהציג בפני הבעלים תכנית מסודרת, הכוללת תרבות ארגונית שונה אותה הוא מתכוון להנהיג במועדון, הוחלט כי לירן הוא האדם המתאים ביותר להצעיד את המועדון קדימה. לירן מביא עמו ניסיון ניהולי ופיננסי, כשבמועדון זוכרים אותו כאיש מערכת מוערך - וחזרתו לתפקיד הניהולי הבכיר ביותר במערכת, היה טבעי. ההודעה נמסרה למנויי הקבוצה לפני מספר דקות בניוזלטר הרשמי של המועדון בצירוף פנייה אישית מהמנכ"ל החדש".

מטעם בעלי המועדון נמסר: "אנו מאמינים כי לירן הוא האיש הראוי לנהל את המועדון, להוביל אותו להישגים ניהוליים ומקצועיים ולעסוק בהליכי המכירה. מהיכרותנו עם לירן, מדובר באיש ניהול מצוין וערכי, בעל יכולות נהדרות - ומוערך מאוד בקרב כל אנשי המועדון. אנו מאמינים בשיתוף הפעולה שלו עם עומר בוקסנבאום וביחד הם יהוו את חוד החנית של השדרה הניהולית במועדון ויתוו דרך ניהולית המושתתת על מקצועיות ויחסי אנוש טובים".

לירן מוכתר התייחס למינויו לתפקיד המנכ"ל: "אני נרגש לשוב למועדון ומודה לבעלים על האמון שנתנו בי. אני מודע לגודל האחריות המוטלת בידיי ולאתגרים הרבים העומדים בפנינו. הפועל תל אביב הוא מועדון פאר, אשר ראוי להתנהל בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לשם אני שואף ולשם מכוונות כל מחשבותיי. אני סומך על האנשים המצוינים שיש במערכת וביחד אני מאמין שנצעיד את המועדון למחוזות טובים יותר".

מנכ"לית הפועל תל אביב אודליה פרידמן. קובי אליהו
נפרדת מהאדומים. המנכ"לית היוצאת אודליה פרידמן/קובי אליהו

המנכ"לית היוצאת אודליה פרידמן פרסמה מכתב פרידה ואמרה: "כשהגעתי להפועל תל אביב לפני כשנתיים, אני מודה שהתרגשתי מאוד. העולם שממנו הגעתי, מקביל ברבדים רבים לענף הכדורגל, כך שההשתלבות במועדון הרגישה לי טבעית"

נכנסתי לתפקיד בתשוקה גדולה ללמוד, להתמקצע, להפוך את המועדון לטוב ביותר בכל האספקטים, לתרום מיכולותיי וניסיוני להפועל. היום אני יכולה להגיד שאני עוזבת בלב שלם, אך עם זאת, הרגע הזה מלווה גם במעט עצב.

זה לא פשוט לעזוב מקום שנקשרת אליו רגשית. גולת הכותרת של המועדון היא כמובן הקבוצה הבוגרת, אך ישנה גם מחלקת נוער לתפארת, קבוצת נשים מצליחה, פרויקט קבוצת השווים, פעילות קהילתית מדהימה ועוד שלל מחלקות שלא תמיד זוכות להד לו הן ראויות. עובדי המועדון, הצוותים המקצועיים, השחקנים, ההנהלה וכמובן, אוהדי הקבוצה המדהימים, יכולים להעיד על כך שהייתי כאן, נתתי למועדון את כל כולי, נלחמתי מלחמות שלפעמים עלו לי במחיר אישי, אך מעולם לא נתתי לאיש לזלזל בהפועל תל אביב, כולם ידעו שהפועל נמצאת בידיים חזקות.

פניי כעת לאתגרים הבאים בחיי המקצועיים. כמובן שאקדיש את הזמן למשפחתי, שיודעת יותר טוב מכולם, כמה זמן ותעצומות נפש השקעתי בעבודתי. כשצריך לנהל מועדון בסדר גודל כזה, חייבים להיות בתוך התפקיד במאה אחוז, לא 99, אלא מאה. אני לא מכירה דרך אחרת.

קצרה היריעה מלהכיל את התודות לאנשים היקרים שפגשתי בדרך. המועדון מוקף באנשים רבים שחרדים לגורלו יום ולילה, רוצים בטובתו ומשקיעים מזמנם ומרצם בשביל לעזור. אני יכולה להגיד היום, מנקודת מבטי, שמדובר במועדון ענק, או כמו שאתם האוהדים אומרים תמיד, "אימפריה", שעוד תחזור למקומה הטבעי - בצמרת הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully