וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחושות קשות בבני סכנין, אך סילבס לא לחוץ מהקריאות להתפטר

6.11.2022 / 10:48

אכזבה גדולה בקבוצה אחרי ה-1:1 בקרית שמונה. המאמן על תגובת הקהל: "לא נעים, צריכים אותו איתנו. בטוח שנעמוד במטרות"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 1:1/ספורט1

בני סכנין עמדה אתמול (שבת) כפסע מניצחון אחרי שלושה הפסדים רצופים, אך השאירה שתי נקודות יקרות בקרית שמונה לאחר שרוי הראל בן ה-18 קבע 1:1 בדקה ה-88, ובקבוצה מהמגזר יצאו בתחושות קשות בעקבות התוצאה והיכולת שגילו במשחק. היו"ר מוחמד אבו יונס נראה מאוכזב מאוד בסיום, אבל החמיא לשחקנים, שלתחושתו נתנו 100% השקעה.

"מה היה חסר לנו כדי לנצח? רגע אחד במשחק שלא היינו מרוכזים", אמר המאמן חיים סילבס, "השגנו מה שרצינו במחצית הראשונה, כמה שנראה היה שקרית שמונה לוחצת. כל התקפת מעבר הייתה צריכה להיות השער השני. יש תקופות שדברים הולכים יותר קשה, הניצחון הראשון אחרי תקופה קשה יהיה כנראה יותר קשה. מצד שני, קטענו רצף של שלושה הפסדים והייתה לחימה - התוצאה מעידה על זה".

סילבס התייחס לקריאות נגדו להתפטר: "לא מלחיצות, אבל זה לא נעים. אני מעל 34 משחקים רשמיים בסכנין, חווינו ביחד עם הקהל הצלחות מסחררות, גם בתחילת העונה הזו. ברור שזה מאכזב, אבל אני מבין את הקהל. אני מקבל את זה, אבל גם השחקנים וגם אני עוברים תקופה פחות טובה, לא שכחנו לאמן ולא לשחק, ואנחנו צריכים את הקהל איתנו. אני בטוח שסכנין תעמוד במטרות".

בירם כיאל שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
בני סכנין שמטה שתי נקודות יקרות. בירם כיאל/מאור אלקסלסי

המגן הימני פביאן ספורקסלדה, שחזר להרכב אחרי תקופת היעדרות ארוכה, הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד כקבוצה. רצינו לצאת עם ניצחון והגענו למשחק כשרק זה חשוב לנו. ידענו שאם ננצח זה יבנה אותנו, וזה מאכזב. אני עובד קשה בחודש האחרון כדי לחזור, בהתחלה עוד הרגשתי שקשה להיכנס למשחק, אבל כשנגעתי בכדור יותר ויותר, נכנסתי לזה וחזרתי לעצמי".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully