וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הראל: "חלמתי על זה". חיים סילבס: "ספגנו שער אכזרי"

המחליף בן ה-18 התרגש לאחר שער הבכורה שהציל את קרית שמונה מהפסד לסכנין, קורצקי: "סופגים שערים רכים מדי". כיאל: "השוויון היה באוויר"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בני סכנין 1:1/ספורט1

שם חדש בליגת העל: רוי הראל. הצעיר בן ה-18 נכנס להופעת בכורה במדי עירוני קרית שמונה ובדקה ה-88, אחרי ארבע דקות בלבד על המגרש, כבש שער דרמטי שהעניק לקבוצתו נקודה יקרה ב-1:1 הביתי מול בני סכנין ומנע ממנה לרדת אל המקום האחרון. בירם כיאל כבש לזכות האורחת בדקה ה-11, כאשר שתי הקבוצות עשו סוף לרצף של שלושה הפסדים.

"חלום שהתגשם", אמר בסיום רוי הראל הנרגש. "עבדתי בשביל זה, חלמתי על זה והגעתי לרגע הזה הכי מוכן שיש. סיימתי שנה ראשונה נוער בטוברוק, הגעתי לקרית שמונה שזה המקום הכי טוב בארץ לפיתוח צעירים. רציתי להגיע לבוגרים ועכשיו מקווה לתרום ולהצליח".

רוי הראל שחקן עירוני קרית שמונה (מימין) עם השוער נדב זמיר. מאור אלקסלסי
"עבדתי בשביל הרגע זה". רוי הראל/מאור אלקסלסי

מנחם קורצקי, מאמן עירוני קרית שמונה: "פתחנו רע את המשחק, ספגנו שער מהיר במתפרצת. נגררנו אחרי זה למשחק של חפירות, היה לנו מאוד קשה, אבל אני שמח לפחות שעצרנו את שרשרת ההפסדים. מקווה שמפה נצא לדרך חדשה. אנחנו סופגים שערים קלים מדי, רכים מדי. חבל, כי אני באמת מאמין בקבוצה הזו. יש פה קבוצה טובה. מבחינתי זה אתגר שאני מקווה לצלוח אותו".

על הגיבוי מאיזי שרצקי: "יש לי ביקורת עצמית מאוד גבוהה, אני לא צריך שיגידו לי שהתוצאות לא טובות. אני יודע את זה ועובד קשה כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אני צריך לספק תוצאות, בשביל זה אני פה ואני מקווה שזה יקרה. רוי הראל? אתה לא יודע מאיפה יגיע בסופו של דבר השער. אני שמח בשביל הילד הזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מנחם קורצקי מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
ביקורת עצמית גבוהה. מנחם קורצקי/מאור אלקסלסי

חיים סילבס, מאמן בני סכנין: "השער הזה מנע מאיתנו ניצחון. באנו לכאן לחוצים מאוד, אחרי שלוש תוצאות לא טובות. נלחמנו והשגנו מה שרצינו במחצית הראשונה, אבל בשנייה לא ניצלנו את המעברים כדי לכבוש את השני. חשבנו שזה יגיע, לא הגיע ובסופו של דבר, אחרי משחק הקרבה יוצא דופן, ספגנו שער אכזרי. כואב לי על השחקנים שנתנו הכול ועל הקהל שהגיע לפה. נתנחם בכך שעצרנו את שרשרת ההפסדים. קרית שמונה שיחקה עם השלישייה שלה גבוה מאוד וזה התאים לנו כי יכולנו להכריע במתפרצת, אבל לא השכלנו לעשות את זה. אלה רגעים שצריך להיות קילר ולהכריע, אלא שהיה רפיון מסוים וספגנו לצערי הרב".

על הלחץ בסכנין: "הלחץ פה לא גדול יותר. כשמפסידים מרגישים לא טוב וזה נורמלי. יש פה קהל אדיר שדוחף את הקבוצה ועכשיו הוא מאוכזב. זה מובן. לא שעמתי דבר מההנהלה, לא אז ולא עכשיו. אנחנו באים מבחינתנו לכל משחק ועושים את המקסימום".

בירם כיאל, כובש השער של סכנין: "פתחנו טוב את המשחק, הבקענו מוקדם ולא נתנו לקרית שמונה לצאת להתקפות מעבר כמו שהם רגילים. הגענו למצבים והיינו צריכים לגמור את המשחק. בסופו של דבר, כשמקבלים גול לפני דקה 90, התחושה היא שהפסדנו פה את הנקודות. קיבלנו שתי סטירות חזקות אחרי מכבי תל אביב - מול ריינה וחדרה - כי נפלנו בבייסיק. היום, ברגע שלא ניצלנו את המצבים, הייתה הרגשה שהשוויון באוויר. עצרנו את שלושת ההפסדים וזה טוב, נתרכז עכשיו במשחק נגד אשדוד".

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
לפחות שרשרת ההפסדים נקטעה. חיים סילבס/מאור אלקסלסי

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully