וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתקשה להבין: "איך נכנסנו למשבר כזה תוך 5 ימים?"

6.11.2022 / 6:15

ההתלהבות והאופטימיות של הצהובים נמחקו בעקבות המשחקים נגד באר שבע ונס ציונה: "הכל התנפץ במהירות. מועדון גדול לא יכול להתפרק בצורה כזו". עכשיו מצפים במועדון להתעשתות של איביץ', אבל גם למנהיגות מהשחקנים הוותיקים: "הם עברו הרבה בכדורגל, ויכולים לתקן בשלישי"

תקציר: מכבי תל אביב - סקציה נס ציונה/ספורט 1

במכבי תל אביב מצפים מוולאדן איביץ' ומשחקני הקבוצה להתעשת ולעלות מחרתיים לבירה כדי להביא שלוש נקודות מול הפועל ירושלים. שחקנים בקבוצה הודו אתמול (שבת) בתום התיקו מול סקציה נס ציונה, כי התחושה במועדון היא של משבר עמוק אפילו שמדובר רק בשני משחקים רצופים בהם הקבוצה לא ניצחה. "אנחנו אלופי העולם בלהיכנס למשבר", אמר אמש אחד השחקנים בתום התיקו המאכזב. "לא ברור איך הכנסנו את עצמנו למשבר כזה תוך חמישה ימים בלבד".

איביץ' דווקא חושב שמכבי תל אביב שיחקה אתמול לא רע. "הגענו ל-15 מצבים במשחק. זה לא שלא ייצרנו מצבי הבקעה. היו לנו המון הזדמנויות לכבוש", אמר איביץ' במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "יחד עם זה אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר מהר, להיות הרבה יותר מגוונים בניסיונות ההבקעה שלנו ולהתחיל לייצר שערים גם ממצבים נייחים וקרנות. אנחנו עובדים כל כך הרבה על קרנות ומצבים נייחים ולא מצליחים ליישם את זה במשחקים".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
איביץ' בטוח: הבעיה היא לא במערך. מכבי תל אביב מאוכזבת אתמול/אריאל שלום

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה במכבי תל אביב

איביץ' שלל את הטענה כי המערך שלו כבר לא רלוונטי. "אם לא היינו מגיעים להרבה הזדמנויות הייתי מסכים, אבל ייצרנו המון מצבים במערך הזה, כך שאני לא חושב שהמערך שאני משחק בו הוא הבעיה". הסרבי היה מאוכזב מאוד שמול עשרה שחקנים של נס ציונה, ספגה מכבי תל אביב את שער השוויון. "אנחנו ביתרון מספרי ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג שער כזה", אמר המאמן.

במכבי תל אביב כאמור מצפים מהמאמן אבל גם מהשחקנים לדעת לחלץ את הקבוצה מהשבוע הקשה שעבר עליה. "יש לנו שחקנים טובים. יש לנו שחקנים עם ניסיון. יש לנו שחקנים שעברו הרבה דברים בכדורגל ואם יש משהו טוב שקורה השבוע, זה שכבר ביום שלישי יש משחק ואפשר לתקן. אין מה להיות כרגע בדיכאון", אמרו אמש גורמים במועדון לקראת המשחק מול הפועל ירושלים מחרתיים.

איביץ' עצמו ינסה בשני ימי האימונים שיש לו עד המפגש עם הפועל ירושלים למצוא את ה-11 שמסוגלים כרגע להוציא מעצמם כמה שיותר. זה שלב שבו שחקנים בקבוצה מאבדים ביטחון במהירות. "זה לא יאמן שרק לפני עשרה ימים היינו אחרי ניצחון יפה על מכבי נתניה והובלנו את הטבלה. הכל התנפץ תוך חמישה ימים מאז באר שבע ועד נס ציונה. מועדון גדול לא יכול להתפרק בצורה כזו", אמרו אמש גורמים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully