וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות לא.ס. רמת השרון והפועל אשדוד בגביע אירופה

האלופה גברה 32:33 על ג'וניור פאזנו באיטליה ותנסה להשלים את המשימה במשחק הגומלין. הקבוצה של עידן מימון ניצחה 24:31 את פאדי וינטרתור השוויצרית בדרך לסיבוב השלישי

הפועל אשדוד וא.ס. רמת השרון רשמו הערב (שבת) ניצחונות במסגרת גביע אירופה, על ג'וניור פאזנו ועל פאדי וינטרתור בהתאמה.

עידן מימון השיג את הניצחון האירופי המרשים ביותר שלו כמאמן, כשהוביל את א.ס רמת השרון ל-24:31 על פאדי וינטרתור, אלופת שווייץ עד לפני שנה ומי ששיחקה בעונה שעברה בשלב הבתים בליגה האירופית. רמת השרון עלתה לסיבוב השלישי בגביע אירופה, תוך שהיא מוחקת את ההפסד והפיגור 34:30 במשחק הראשון שנערך ביום ראשון האחרון בשווייץ. טומיסלאב סטויקוביץ' הצטיין עם 20 עצירות.

המאמן סיכם: "אני מאוד שמח שעשינו את זה, וידענו לחזור אחרי ההפסד ופיגור ארבעה שערים במשחק הראשון. זה היה משחק שנפתח נהדר מבחינתנו, אבל איכשהו השווייצרים חזרו ובמצב שהם קיזזו את הפיגור לשני שערים - שם הראינו שלקבוצה הזו יש אופי. השחקנים התעלו וידעו להכריע את המשחק ובהפרש שרצינו. זה ללא ספק רגע חשוב בעונה שלנו, ועוד בגביע אירופה ועם כל החוויה מסביב, וכמובן שנרצה להמשיך במסע. כולם ראויים להערכה רבה, על ההקרבה, על היכולת, וכמו שאמרתי, על זה שידעו להתעלות ולהרים את עצמם ברגעי הלחץ בסיום, ולהשיג ניצחון מול קבוצה טובה עם מסורת אירופית מכובדת מאוד".

הפועל אשדוד כדוריד. אלי בן גוזי, הפועל אשדוד, אתר רשמי
ניצחון חשוב לקראת מחר. הפועל אשדוד/אתר רשמי, אלי בן גוזי, הפועל אשדוד

האלופה הפועל אשדוד השיגה ניצחון 32:33 באיטליה על קבוצת ג'וניור פאזנו. אשדוד כבר פיגרה בשלושה שערים במחצית, אך היא הפכה את התוצאה בפתיחת המחצית השנייה, והציגה משחק טוב בחצי השני. אשדוד תקיים מחר את משחק הגומלין באיטליה, ובתקווה שתעשה את הצעד ותצטרף יחד עם רמת השרון לעלייה לסיבוב השלישי במפעל האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully