וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה: דייויס סובל ממתיחה בלבד ויהיה כשיר למונדיאל

באיירן מינכן שללה קרע בשריר הירך האחורי, מגן קנדה יחמיץ את שני המשחקים עד הפגרה אך ישוב לגביע העולם. בקבוצה מהללים את צ'ופו מוטינג שהבקיע בשבעה משחקים רצופים, חבריו "השוו אותו" לרונאלדו

תקציר: הרטה ברלין - באיירן מינכן 3:2/ספורט1

אלופת גרמניה בעשור האחרון, באיירן מינכן, פתחה לא טוב את העונה הנוכחית ומאז מוצאת את עצמה רודפת אחרי המקום הראשון שכל כך מוכר לה. אתמול (שבת) זה אמנם הלך קשה, אבל הבווארים חזרו זמנית לפסגה עם 2:3 על הרטה ברלין, ויקוו היום למעידה של המוליכה ערב המחזור - אוניון ברלין.

הבווארים יצאו בתחושת מעורבות מבירת גרמניה. מצד אחד, הם הובילו 0:3 אחרי פחות מ-40 דקות ונהנו מאריק מקסים צ'ופו מוטינג שמסתמן כאחד השחקנים הלוהטים באירופה בשבועות האחרונים, אך מנגד הם ספגו פעמיים עוד לפני ההפסקה, נאלצו להיגרר למחצית שנייה מלחיצה במיוחד, וחמור מכך - איבדו את אלפונסו דייויס שנפצע.

באיירן מינכן, ובעיקר נבחרת קנדה, היו מודאגים מאוד מההתרחשות בדקה ה-64, אז אלפונסו דייויס נאלץ להתחלף בעקבות כאבים בשריר הירך האחורי. המאמן יוליאן נאגלסמן אמר אחרי המשחק כי לפי רופא הקבוצה מדובר לכל הפחות במתיחה בשריר הירך האחורי, והבדיקות שנערכו היום אישרו כי מדובר במתיחה בלבד, ולא בקרע, כך שהקנדי יחמיץ את שני המשחקים עד פגרת המונדיאל אך יהיה כשיר לגביע העולם.

דייויס הוא כמובן הכוכב והפנים של הנבחרת הקנדית, והשחקן שאחראי יותר מכל להפיכתה של קנדה מנבחרת חלשה לכזו שמקדימה את ארצות הברית ומקסיקו במוקדמות בדרך להופעה ראשונה בגביע העולם מאז 1986.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק מקסים צ'ופו מוטינג, שחקן באיירן מינכן חוגג. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
בכושר שיא. צ'ופו מוטינג/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

בצד החיובי, נדמה שבאיירן מצאה יורש מפתיע מאוד לרוברט לבנדובסקי. אריק מקסים צ'ופו מוטינג, שכבש צמד תוך דקה, רשם לעצמו שער במשחק שביעי ברציפות, כאשר בפרק הזמן הזה הוא חתום על תשעה שערים. הקמרוני מסיים את חוזהו בבוואריה בקיץ הקרוב, ולאחר הניצחון הוא נשאל על עתידו.

"אני מרוכז ב'כאן ועכשיו' בבאיירן. אני מאוד שמח ויכול לראות את עצמי ממשיך כאן", אמר החלוץ, "כשחקן, אתה תמיד מחכה שהכדור יפול ליד הרגליים שלך. זרקתי את עצמי וכבשתי, שמח בשביל עצמי, אבל בעיקר בשביל הקבוצה".

נאגלסמן שיבח את הקמרוני ואמר: "תמיד היו לו את האיכויות האלה, אבל בחודשים האחרונים היו לו פציעות, קורונה ואליפות אפריקה, אז היה חסר לו קצב משחק. כשהוא בכושר, אנחנו יודעים אילו איכויות יש לו - אז אני לא מופתע. מבחינתי, היכולת הזו היא נובעת מכך שהוא כשיר לאורך זמן".

חבריו של צ'ופו מוטינג בהתקפה, סרג' גנאברי ולירוי סאנה, החמיאו והתלוצצו כאשר העלו לחשבון האינסטגרם תמונה של צ'ופו מוטינג עם התספורת המוכרת של רונאלדו הברזילאי ממונדיאל 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully