וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס הפצוע ייעדר מטורניר גמר הסבב, דג'וקוביץ' עלה לגמר בפריז

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 20:38

המדורג ראשון בעולם סובל מקרע וישוב רק ב-2023. ניצחון דרמטי לסרבי על ציציפאס, רונה ממתין בקרב על התואר

תקציר חצי גמר טורניר פריז: נובאק דג'וקוביץ' - סטפנוס ציציפאס/ספורט1

המדורג ראשון בעולם קרלוס אלקראס יחמיץ את טורניר גמר הסבב, ולמעשה גמר את שנת 2022 בסבב. הספרדי המוכשר שפרש אמש (שישי) ברבע גמר טורניר המאסטרס בפריז בשל פציעה בבטן סובל מקרע שייאלץ אותו לפספס כשישה שבועות. על כן, יחמיץ גם את טורניר סיום העונה, וגם את שלבי הגמר של גביע דייויס (ספרד תפגוש ברבע הגמר את קרואטיה).

"אחרי הפרישה אמש, עברתי בדיקות שלצערי בישרו לי על חומרת הפציעה", כתב אלקראס. "לצערי לא אספיק לגמר הסבב או לגביע דייויס. זה קשה וכואב לי להחמיץ את שני האירועים הללו, שחשובים לי, אבל כל שאוכל לעשות כעת זה להישאר חיובי ולהתמקד בהתאוששות שלי".

אלקראס סיים את השנה במאזן 13:57. ב-12 בספטמבר הפך למדורג 1 הצעיר ביותר בהיסטוריה, לאחר שזכה בחמישה תארים ובגרנד סלאם ראשון בקריירה הצעירה שלו - באליפות ארצות הברית.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
עלה לגמר בפריז. דג'וקוביץ'/רויטרס

צפו ברונה מנצח את אוז'ה עליאסים

תקציר חצי גמר טורניר פריז: הולגר רונה - פליקס אוז'ה עליאסים/ספורט1

בינתיים בטורניר פריז, חצאי הגמר שנערכו הערב (שבת) קבעו כי הגמר בראשון יפגיש בין נובאק דג'וקוביץ' להולגר רונה. הדני ניצח בחצי הגמר הראשון 4:6, 2:6 את פליקס אוז'ה עליאסים, הסרבי היה זקוק לשלוש מערכות ולשובר שוויון דרמטי כדי לגבור על סטפנוס ציציפאס 2:6, 6:3, 6:7 (4). צפו בתקציר הניצחון של דג'וקוביץ' בראשית הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully