וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "נמאס לשמוע מה היה 'פעם'. חשבנו שיהיה משחק קל"

5.11.2022 / 17:07

אכזבה עצומה במכבי תל אביב אחרי התיקו נגד נס ציונה. הקהל שרק וקרא בוז לשחקנים, יצחקי ספג קללות. זהבי: "אם היו לי מצבים נורמליים, זה היה נכנס". איביץ': "הבעיה היא לא השיטה". ברקוביץ': "כמו אליפות"

תקציר: מכבי תל אביב - סקציה נס ציונה/ספורט 1

אכזבה עצומה במכבי תל אביב הערב (שבת), אחרי התיקו 1:1 בלבד נגד סקציה נס ציונה. הצהובים עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון, למרות שהיריבה הייתה חיסרון מספרי לאורך זמן ארוך (כולל זמן פציעות - כ-68 דקות ב-10 שחקנים, כ-10 דקות ב-9 שחקנים).

ולאדן איביץ' המורחק ישב ביציע וראה את הקבוצה שלו לוחצת ללא הרף, אבל לא מצליחה להכריע. בסיום המשחק שחקני מכבי תל אביב צעדו לעבר היציעים כדי להודות לאוהדים ולמחוא להם כפיים, אבל ספגו שריקות וקריאות בוז, וירדו לחדר ההלבשה. גם המנהל הספורטיבי ברק יצחקי שמע את הקהל קורא נגדו.

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
תחושות קשות. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

מילוש וסלינוביץ', שעמד על הקווים של מכבי תל אביב במקום איביץ' המורחק, סיכם: "זה רגע רע בשבילנו. הפסדנו להפועל באר שבע והיה לנו צ'אנס להחזיר את הביטחון, אבל לצערנו לא הצלחנו. אם אני צריך לבחור בנקודה אחת של מה לא עבד, זה ההחמצות. אני לא מסכים ששיחקנו לא טוב, יצרנו 7-8 מצבים מצוינים ואי אפשר להגיד שזה רע. החמצנו המון וזה העניין המרכזי. היינו עצבניים כי לא כבשנו, דיברנו על זה במחצית. קשה למצוא קצב כשהיריבה שולחת כל כך הרבה שחקנים לתוך הרחבה שלה, אבל זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה בכדורגל".

ערן זהבי סיכם: "הייתי רוצה לעמוד פה ולהתראיין אחרי ניצחון. הגיעו לנו שלוש נקודות, הגענו להמון ומצבים והכדור לא נכנס. אתה סופג משום מקום ומתחיל לרדוף. אני לא רוצה לתרץ יותר מדי, זו התוצאה וחבל. היו המון כדורים ברחבה, המון חצאי מצבים. חבל, מה אפשר להגיד? נתנו הכול, דחפנו, זה לא הלך. אני לא חושב ששחקנים שמשחקים במכבי תל אביב צריכים להיכנס ללחץ. אנחנו מקצוענים, משלמים לנו בשביל להיות פה, מה שצריך לעניין אותנו זה רק לקחת נקודות, לא הקבוצות האחרות.

על היכולת שלו אמר זהבי: "נמאס לי לשמוע 'פעם' ו'פעם' ו'פעם'. שחררו את ה'פעם' הזה. אם היו לי מצבים נורמליים, זה היה נכנס. חצאי מצבים יכולים להיכנס ויכולים לא. תשכחו מ'פעם'. מה שהיה היה. חשבנו שיהיה קל והתבדינו. כל משחק יהיה קשה, עד סוף העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"שחקנים שמשחקים במכבי תל אביב לא צריכים להיכנס ללחץ". זהבי/אריאל שלום

ולאדן איביץ' המורחק התייצב למסיבת העיתונאים ואמר: "מבחינת תוצאה אני מאוכזב, לא ציפינו לזה. אני לא יודע כמה הזמנויות יצרנו, במחצית הראשונה יכולנו להבקיע פמיים, לאחר שנותרנו עם שחקן יותר אסור לספוג שער כפי שספגנו, זו טעות. זה קשה אבל זה הכדורגל, כשאתה לא מבקיע את ההזדמנויות שלך וכשאין קצב, במיוחד במחצית השנייה. קצב איטי זה משהו שאנחנו צריכים לשפר, לשחק מהר יותר ועם תנועה, אנחנו עובדים על זה ומנסים לתקן. כל מי שראה את המשחק ראה את ההזדמנויות. כשאתה יוצר 4-5 מצבים במשחק הקודם והיום 15-20 מצבים אני לא חושב שהשיטה היא הבעיה".

המאמן הוסיף ואמר: "אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לתקן את הטעויות שלנו. מחכה לנו משחק קשה ואנחנו צריכים למצוא את ההרכב הטוב ביותר שיכול להגיב ולהחזיר לנו ביטחון. אנחנו חושבים על זה ואיך להגיב אחרי המשחקים האלה. לכל קבוצה בעולם יש רגעים רעים ומשחקים רעים. זה כדורגל, אי אפשר לנצח 0:5 בכל משחק. זה משהו שנורמלי בכדורגל אבל קבוצות גדולות, ואנחנו קבוצה גדולה, חייבות להגיב".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' עם ברק יצחקי. אריאל שלום
לא אוהב את הקצב האיטי. איביץ'/אריאל שלום

מאמן סקציה נס ציונה, ניר ברקוביץ': "זה הרבה יותר מנקודה, זה כמו אליפות. לבוא לפה מול 26 אלף צופים, אחרי הרחקה מוקדמת ודקה 80 עם תשעה שחקנים. זה בלתי ייאמן, הישג אדיר לנס ציונה. ראינו פה חבורה של גברים, אני לא יודע כמה קילומטרים הם רצו. באמת מגיע להם שאפו גדול וזה ייתן לנו דחיפה להמשך".

ברקוביץ' הוסיף: "יש לנו ביום רביעי את ריינה והרחיקו לנו שני שחקנים טובים שיהיו חסרים לנו. לא פשוט, אבל אלה המשחקים שהם הלחם והחמאה שלנו - רביעי ריינה ואחרי זה חדרה. נצטרך לקחת נקודות. אנחנו קבוצה קטנה, לא פשוט להתמודד עם יריבות כאלה עם הרבה כסף וקהל כזה גדול. אנחנו אוספים נקודה ועוד נקודה, נהיה למטה עד הסוף. ראיתי שיש כאן חבורה של גברים שאיתה אפשר להישאר בליגה".

כובש השער, יוני סטויאנוב: "שער מרגש, שער ראשון שלי העונה, אני מקווה שזה יפתח לי לעוד שערים. מגיע לנו כל הכבוד, עבדנו קשה מאוד. הבחורים עשו את העבודה והגיעה לנו נקודה. אני חושב שכולם מרוצים. עובדים קשה באימונים, אנחנו רוצים נקודות ולא מחמאות".

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים עם המאמן ניר ברקוביץ'. אריאל שלום
"הישג אדיר לנס ציונה". ניר ברקוביץ' עם שחקניו בסיום/אריאל שלום

השופט שניר לוי התייחס להרחקה של מוחמד אוסמן: "האירוע הראשון היה קרב של ראש בראש שהצדיק מבחינתי שני כרטיסים צהובים, אבל אז אוסמן נגח בפניו של דור פרץ, החמיר את האירוע בעבירת אלימות וזה חייב כרטיס אדום. לא הייתי בטוח אם זה דור פרץ או גולסה, בכל מקרה זה לא הצדיק יותר מכרטיס צהוב. ב-VAR בדקו את כל האירוע וגיבו את ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully