וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן הביסה 0:5 את אוניון ברלין, פרייבורג עלתה למקום השני

קבוצת הצמרת מבירת גרמניה התפרקה וצנחה מהפסגה למקום השישי, פרייבורג שנייה אחרי 0:2 על קלן. הקבוצה של צ'אבי אלונסו עלתה מעל הקו האדום

המחזור ה-13 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. באייר לברקוזן הביסה 0:5 את אוניון ברלין ועלתה מעל הקו האדום. אוניון צנחה מהפסגה למקום השלישי, כאשר פרייבורג ניצחה 0:2 את קלן מאוחר יותר ועלתה למקום השני.

מאמן באייר לברקוזן צ'אבי אלונסו. רויטרס
ניצחון מרשים ללברקוזן. צ'אבי אלונסו/רויטרס

באייר לברקוזן - אוניון ברלין 0:5

עם ניצחון אחד בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, באייר לברקוזן קיוותה לצאת לדרך חדשה ולהיחלץ מהקו האדום מול מי שאיבדה את הבכורה בבונדסליגה - אוניון ברלין. האורחים מבירת גרמניה כבר הפסידו לפני שני מחזורים 2:1 לבוכום מהמקום ה-17, והפעם נחלו תבוסה קשה לקבוצה של צ'אבי אלונסו שעלתה למקום ה-14 בזכות הניצחון המרשים. אחרי מחצית ראשונה בשליטה של המארחים, אך עם מעט הזדמנויות בשני הצדדים, החל מבול השערים. זה התחיל עם רוברט אנדריך (46) והמשיך עם צמד של מוסא דיאבי (56, 58) שגרם לחילוף משולש בשורות קבוצת הצמרת. כעבור עשר דקות לברקוזן ניצלה את הניסיון של אוניון לצמצם נזקים וכבשה את הרביעי בבעיטת עקב של אדם הולזק. מיטשל באקר הבקיע בדקה ה-76 וחתם את התוצאה המדהימה. שתי הקבוצות יוגרלו מחר בשלב הפלייאוף על כרטיס לשמינית גמר הליגה האירופית.

מיכאל גרגוריטש שחקן פרייבורג. GettyImages
לוטשת עיניים לפסגה. פרייבורג/GettyImages

פרייבורג - פ.צ קלן 0:2

הפתעת העונה בבונדסליגה מוכיחה בשבועות האחרונים שהגיעה לצמרת הגבוהה לא בכדי והשיגה ניצחון שלישי רצוף באותה תוצאה כדי לעלות למקום השני על חשבון אוניון ברלין והיא כרגע רק נקודה מבאיירן המוליכה. מיכאל גרגוריטש המצוין בישל ליונג וו הקוריאני את הראשון (53) וכבש בעצמו את השני (64) כדי להבטיח את הניצחון.

המחזור ה-14 בבונדסליגה

באיירן מינכן - ורדר ברמן
ר.ב. לייפציג - פרייבורג
אוניון ברלין - אוגסבורג
פרנקפורט - הופנהיים
וולפסבורג - דורטמונד
בוכום - בורוסיה מנשנגלדבאך
שטוטגרט - הרטה ברלין
שאלקה 04 - מיינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully