וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "המונדיאל בקטאר מראה שלאף אחד לא אכפת מהשחקנים"

מאמן ליברפול במתקפה על ההחלטה לקיים את גביע העולם באמצע העונה: "לקחו סיכון מטורף, אני אמור לשאול את השחקנים שלי אם הם רוצים לשחק או לנוח כדי שלא ייפצעו?"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11/ספורט1

המונדיאל בקטאר הולך ומתקרב בצעדי ענק. מעט יותר משבועיים עד שריקת הפתיחה של גביע העולם הראשון שייערך בחורף, ואם עד כה מרבית הביקורות הפומביות נגעו להפרת זכויות אדם וקריאות להחרמת הטורניר בעקבות מותם של מאות פועלים שבנו את האצטדיונים והתעללות באוכלוסייה הגאה, בין היתר, כעת עולה לכותרות פעם נוספת הבעיה שמטרידה את מאמני הכדורגל והשחקנים - העומס הגדול והחשש מפציעות.

גביע העולם שייערך בחודשים נובמבר-דצמבר ייצא לדרך בסך הכל שבוע אחרי שיתקיימו משחקי ליגה בכל רחבי העולם ומספר הפציעות גבוה מהרגיל עקב העובדה שהיה צורך לדחוס כמה שיותר משחקים עד פגרת המונדיאל - שלב הבתים בליגת האלופות, לדוגמה, הסתיים באמצע השבוע החולף במקום בתחילת דצמבר - וכעת היה זה יורגן קלופ, מאמן ליברפול, שתקף בחריפות את החלטת פיפ"א לקיים מונדיאל באמצע העונה.

דיוגו ז'וטה, שחקן ליברפול. רויטרס
בין הכוכבים שנפצעו וייעדרו מהמונדיאל. ז'וטה/רויטרס

ליברפול סבלה מפציעות רבות בשלושת החודשים האחרונים, איבדה בין השאר את לואיס דיאס ודיוגו ז'וטה, האחרון גם יחסר לנבחרת פורטוגל במונדיאל וכך הצטרף לכוכבים כמו פול פוגבה הצרפתי וטימו ורנר הגרמני שייעדרו וכן שחקנים שנמצאים בספק כמו יונג מין סון, ריס ג'יימס, רומלו לוקאקו ורפאל וראן, שכולם נפצעו רק לאחרונה, ועל כן דעתו של קלופ בנושא נחרצת.

"אני שונא את הנושא הזה!", אמר קלופ בפתח דבריו כשנשאל על המוניאל, "הבעיות היו ידועות וברורות מראש ואף אחד לא דיבר על זה עד לפני מספר שבועות. חודש לפני המונדיאל כולם נפצעים ויוצאות כותרות על כך ששחקנים נפצעו וייעדרו לתדהמת כולם. זה לא חדש ששחקנים נפצעים לקראת סוף העונה ומחמיצים את המונדיאל, אבל זה דבר שיכול לקרות אחרי עונה ארוכה וקשה. הפעם זה ממש סיכון שלקחו וזה מטורף".

עוד אמר קלופ: "לאף אחד לא אכפת מאיתנו. מה אתם חושבים שעליי לעשות? לשאול את השחקנים שלי אם הם בכלל רוצים לשחק או לנוח כדי שלא ייפצעו? כולנו אשמים במה שקרה, אתם (העיתונאים במסיבת העיתונאים) אשמים יותר ממני כי נתתם לזה לקרות. זה קורה וזה המצב, זה מה שיש, זה נורא, אבל אי אפשר לשנות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully