וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון ניצחה בנס ציונה, חולון עם מהפך מרשים במוצקין

הקבוצה מעיר היין ניצחה בקלות 27:40, אסטראשפקין הבקיע 12 שערים ב-33:36 הדרמטי. הרצליה גברה 30:39 על הפועל רמת גן שעדיין לא צברה נקודות העונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11/ספורט1

המחזור השישי בליגת ווינר בכדוריד החל ביום שני עם הניצחון של האלופה הפועל אשדוד על אס"א תל אביב ונמשך היום (שישי), כשבמוקד בני הרצליה גברה 30:39 על הפועל רמת גן וגם היא כעת עם 10 נקודות בזכות הניצחון על האורדונים שעדיין תקועים במקום האחרון עם 0 נקודות.

בנוסף, מכבי ראשון לציון ניצחה 27:40 משכנע בנס ציונה ומ.כ. חולון נחלצה מפיגור של חמישה שערים בניצחון 33:36 על מכבי קרית מוצקין. במשחק שנערך אתמול, ניצחה הפועל ראשון לציון את קרית אונו.

בני הרצליה - הפועל ר"ג 30:39

החניכים של דניאל לינדגרן משלימים פתיחת עונה נהדרת, ולמעשה גם ההפסד היחיד שלהם לאדומים מראשון לציון היה על חודו של שער. הרצליה היא גם הקבוצה הראשונה שעולה מעל רף מאתיים השערים העונה עם 206 כיבושים בששת המחזורים הראשונים - ממוצע של 34.3 שערים שהיא מבקיעה במשחק. מנגד, העולה החדשה עם פתיחת עונה רעה מאוד מבחינתה, וסופגת הפסד שישי. ניב צורף עם שמונה שערים הוביל את הרצליה.

ניב שמן מול גל עזיראל במפגש בין נס ציונה למכבי ראשון לציון. דיגישארק, א.כ נס ציונה, אתר רשמי
ניב שמן מול גל עזיראל במפגש בין נס ציונה למכבי ראשון לציון/אתר רשמי, דיגישארק, א.כ נס ציונה

א.כ נס ציונה - מכבי ראשון לציון 40:27

מכבי ראשון לציון השיגה ניצחון נוסף לאחר הדרבי ועלתה למאזן 2:4, שהוא גם המאזן ההפוך בצד השלילי של נס ציונה שסופגת הפסד שלישי ברציפות. ירמי סידי עם 8 שערים ואיבן קראצ'יץ' עם 6 הובילו את רשימת מבקיעי השערים של ראשון לציון, בעוד ניקולה סקורוביץ' הוביל את כובשי נס ציונה עם שבעה שערים וניב שמן הוסיף שישה.

מכבי קרית מוצקין - מ.כ יובלים חולון 36:33

מחצית ראשונה מרשימה מאוד של קרית מוצקין, שבשערה עמד יאיר ניקולייב הצעיר והמוכשר, לא הספיקה לה לניצחון. חולון חזרה במחצית השנייה וביצעה מהפך אחרי ריצת 5:12 ברבע השעה - ועלתה ליתרון 24:26. חולון נכנסה לחמש הדקות האחרונות בחיסרון מספרי של שחקן, אבל עלתה ליתרון 29:32 ושמרה על היתרון עד לסיום. נמניה סוקורוביץ' עם 11 שערים הצטיין בקרית מוצקין, אך אור לוי עם 10 הוביל את חולון לניצחון למרות פיגור של חמישה שערים בשיא.

הפועל ראשון לציון - הפועל קרית אונו 31:35

במשחק שנערך ביום חמישי, הפועל ראשון לציון עלתה למאזן 1:5, כמו אשדוד שאותה תפגוש במחזור הבא. לעומתה, אונו במאזן הפוך של 5:1 אחרי שנאלצה להתמודד עם הרחקה של מילוש סאביץ' הסרבי בדקה ה-20, אבל יכולת נהדרת של אולג אסטראשפקין עם 12 שערים, רועי ליבגוט 8, ליאור גורמן ונמניה פריבאק 4 כ"א, אנטוניו פריבאניץ (הורחק במהלך המחצית השנייה באדום), חן ליבגוט ותומר בודנהיימר 2 כ"א ושי נתן 1 - העניקה את הניצחון למארחת. כבשו לאונו: טאריק קאסומוביץ' 12 שערים, מילויה דוליץ' 7, עמית גל 4, איליה מוסיינקו, אוראל מחלוף וטום ויינינגר 2 כ"א, אלון שולמן ולידור פינטו 1 כ"א.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully