וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט וברוקלין רמסו את וושינגטון, אבדיה קלע 4

ללא קיירי אירווינג המושעה ובלי בן סימונס, אחרי שבוע סוער, הנטס התפוצצו עם 86:128 מוחץ על הוויזארדס האומללים. דוראנט חגג עם 28 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, הישראלי לא הצליח להצר את צעדיו בהגנה ושוב התקשה לתרום בצד ההתקפי

דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת של וושינגטון לקראת פתיחת העונה/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

דני אבדיה הפך ביממה האחרונה לדמות משנה בעלילה של הסרט הבלתי נגמר שבמרכזו עומד קיירי אירווינג. אחרי שחברו לקבוצה קייל קוזמה ספק תמך בשחקן ברוקלין בציוץ שנוי במחלוקת, היה מי שתהה כיצד יגיב הישראלי היחיד ב-NBA - בעוד הוא קיווה לספק את התשובות על הפרקט. ובכן, זה לא ממש קרה, והמפגש הלילה (בין שישי לשבת) בין וושינגטון לברוקלין נטולת קיירי המושעה, הסתיים בתבוסה חד צדדית. הנטס הביסו את הוויזארדס 86:128 בוושינגטון, הורידו את הקבוצה הביתית למאזן שלילי (5:4) ואספו ניצחון חשוב אחרי שבוע של רעשי רקע בלתי פוסקים, שכללו את הסערה האנטישמית סביב אירווינג, ההשעייה שלו וגם את פיטורי סטיב נאש.

קווין דוראנט הזכיר נשכחות, עם הצגה שהזכירה ימים אחרים שלו, כשהיה בשיאו. הוא סיים עם 28 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, ונראה ניתן לעצירה. ניק קלאקסטון (18 ו-9 ריבאונדים), קאם תומאס (17 ו-6 אסיסטים), יוטה ווטאנבה (14 ו-8 ריבאונדים) ורויס אוניל (13 ו-8 אסיסטים) סייעו לו, וחגגו מול האין ההגנה של הוויזארדס.

מבחינתו של דני אבדיה, זה היה עוד משחק שקט מדי. הפורוורד הישראלי שוב עלה מהספסל וקיבל 22 דקות, במהלכן לא הצליח לייצר הפעם אימפקט הגנתי, ושוב התקשה מאוד לתרום התקפית. הוא סיים עם 4 נקודות (2 מ-5 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש), שני ריבאונדים, אסיסט ושני איבודים, וגם הוא כמו כל מי שנשלח כדי לנסות להצר את צעדיו של קווין דוראנט בהגנה, לא עשה זאת בהצלחה.

שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Patrick Smith, GettyImages
השפלה. אבדיה מול דוראנט/GettyImages, Patrick Smith
שחקני וושינגטון וויזארדס קייל קוזמה, רוי האצ'ימורה. Patrick Smith, GettyImages
עוד ערב אבוד. קייל קוזמה ורוי האצ'ימורה/GettyImages, Patrick Smith
קווין דוראנט, ברוקלין נטס. רויטרס
כמו בימים היפים. דוראנט חוגג/רויטרס

המשחק הוכרע למעשה לקראת סיום המחצית הראשונה, כשברוקלין סגרה את הרבע השני עם ריצת 0:11 שסידרה לו יתרון דו ספרתי בירידה להפסקה. משם, הוויזארדס התפרקו והיתרון הלך ותפח, עד שהגיע ללמעלה מ-40 נקודות. את הדקות האחרונות ניצלו שתי הקבוצות כדי להעניק הזדמנות לשחקנים מקצה הספסל.

הוויזארדס קיבלו 20 נקודות מבראדלי ביל, קייל קוזמה הוסיף 19 וקריסטאפס פורזינגיס סיים עם דאבל-דאבל של 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל שלושתם לא היו קיימים בהגנה, ולא הצליחו לעצור בשום שלב את המומנטום של האורחת. בלילה שבין ראשון לשני וושינגטון תנסה להתמודד בכבוד עם יריבה קשה בהרבה בדמותה של ממפיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully