וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל הרצליה ומכבי יבנה נצמדו לפסגה במחוז דרום

עודכן לאחרונה: 5.11.2022 / 22:05

האדומים חזרו לפסגה עם 0:3 ביתי על שמשון תל אביב, יבנה גברה 0:2 בבית על דימונה ורחוקה 2 נקודות מהמקום הראשון. צפון: צעירי כפר קנא בפסגה

המחזור התשיעי בליגה א' נמשך היום (שישי) וסיפק סטטוס קוו במחוז דרום כששלוש שהמוליכות: מכבי הרצליה, הפועל הרצליה ומכבי יבנה ניצחון. בצפון, צעירי כפר קנא הביסו את נשר והתבססו בפסגה.


דרום:

הפועל הרצליה - שמשון תל אביב 0:3

העונה הנהדרת של הפועל הרצליה נמשכת עם ניצחון קליל על שמשון תל אביב והמשמעות היא שהאדומים חזרו לפסגה על חשבון היריבה העירונית של מכבי. עמיר אבלס, מולט גברה ויהב חיו חמו כבשו למארחים, שמקדימים בנקודה את היריבה העירונית ובשתי נקודות את יבנה השלישית.

מכבי יבנה - מ.ס. דימונה 0:2

יבנה ממשיכה להיות אחת הקבוצות החזקות העונה ומועמדת רצינית לעלייה ואחרי הניצחון הדרמטי במחזור הקודם, הקבוצה של זוזוט השיגה עוד ניצחון על האפס ששמר אותה במקום השלישי, שתי נקודות מהפסגה שם נמצאת כרגע הפועל הרצליה. רואי בן בסט שבר את הקרח בדקה ה-67 כשדחק מקרוב אחרי שני ניסיונות של ניב מזרחי המחליף, שבדקה ה-90 חתם במבצע אישי.

תוצאות נוספות:

עירוני כסייפה - מכבי עירוני אשדוד 2:0
הפועל מרמורק - עירוני מודיעין 1:1
בית"ר תל אביב בת ים - הפועל בקעת הירדן 2:0
מכבי ירמיהו חולון - הפועל כפר שלם 1:1
שמשון כפר קאסם - מכבי שעריים 1:0

גיא שטח שחקן מכבי יבנה בחימום. לירון מולדובן
חזק במאבק העלייה. גיא שטח/לירון מולדובן

צפון:

מ.ס. צעירי כפר קנא - עירוני נשר 0:5

קרב הקצוות בכפר קנא הסתיים בתוצאה לא מפתיעה במיוחד עם ניצחון קליל של המארחת, שכרגע עלתה לפסגה בצמרת הצפופה. מוסטפה גדבאן פתח את החגיגה (2), אנס נסאר (70), סמיר פרהוד (72 ו-75) השלימו בליץ וקאסם חלף חתם (90).

הפועל בני זלפה - איחוד בני שפרעם 3:3

דרמה גדולה מנעה מהקבוצה של פיראס מוגרבי לחזור לפסגה, כשמוחמד קנואתי צימק בדקה ה-90 ואיתי שגב השווה עבור זלפה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. חוסיין בושנאק (30), מוחמד פוקרא (73) ואמיר אבו ניל (82) כבשו לשפרעם, ראבל דהאמשה היה עם הראשון של המארחת (39).

מ.ס. צעירי טייבה - מכבי קרית ביאליק 0:2

צעירי טייבה ממשיכים להיצמד לצמרת הגבוהה עם ניצחון חשוב מאוד מבחינתם. אסי גומה, אקס הפועל חדרה, פתח בדקה ה-19 וסלים עמאש חתם בדקה ה-65.

תוצאות נוספות:

מכבי טמרה - מכבי נוג'ידאת 1:3
הפועל רעננה - הפועל קלאנסווה 0:3
הפועל מגדל העמק - הפועל כאוכב 1:1
הפועל בועיינה - הפועל בקה אל גרבייה 1:1
מ.ס. טירה - הפועל כפר קנא 2:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully