וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט עם מאזן 5:0 בחוץ, קר עצבני: "יש שחקנים שמתים לשחק"

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 10:39

הווריירס הפכו לאלופה השנייה בהיסטוריה שפותחת עונה עם 5 הפסדי חוץ, המאמן שלח מסר לכוכבים: "נחפש שחקנים חדשים בסגל שלנו". גרין עקץ את הצעירים: "הם לא אשמים, אבל יש דברים שהם צריכים ללמוד". וגם: הנתון ההגנתי המחפיר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11/ספורט1

מה עובר על גולדן סטייט? האלופה הטרייה המשיכה הלילה את פתיחת העונה החלשה שלה ונחלה הפסד רביעי ברציפות, 130:129 נגד אורלנדו החלשה. גולדן סטייט מחזיקה במאזן רע מאוד של 6:3 ובחוץ היא על 5:0 העונה ללא אף ניצחון. זו רק הפעם השנייה בהיסטוריה של ה-NBA שאלופה פותחת עונה עם חמישה הפסדי חוץ רצופים וזה משהו שבהחלט צריך להדאיג את סטיב קר, ששמר את כל הסגל שלו מהעונה שעברה, אבל הקבוצה נראית רע בעיקר הגנתית.

"אנחנו צריכים להציל את עצמנו, כי אף אחד אחר לא יעשה את זה", אמר קר המתוסכל, "שיחקנו תשעה משחקים עד עכשיו והגיע הזמן לעשות דברים אחרת. כולם יקבלו צ'אנס לשחק, יש לנו שחקנים שמתים לקבל דקות על הפרקט ואנחנו צריכים למצוא את הקומבינציה הנכונה. נחפש את זה בסגל שלנו".

דריימונד גרין מאוכזב במהלך ההפסד של גולדן סטייט ווריירס מול אורלנדו מג'יק, ג'יילן סאגס חוגג. Mike Ehrmann, GettyImages
שלח "מסר" לשחקנים הצעירים. גרין/GettyImages, Mike Ehrmann

אם מסתכלים על המשחקים של גולדן סטייט העונה, אפשר לראות ששחקני החמישייה - דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון, קוון לוני ואנדרו וויגינס מקבלים המון דקות, בעוד ששחקני הספסל כמו ג'יימס וויסמן למשל, לא מהווים פקטור.

הבעיה השנייה ואולי העיקרית היא ההגנה האיומה של הווריירס, שנמצאים במקום הרביעי מהסוף מבחינת ספיגת נקודות. גולדן סטייט ספגה לפחות 30 נקודות בכל רבע בכל משחקיה עד כה העונה ומול אורלנדו הם חטפו 43 נקודות ברבע השלישי, מה שעזר למג'יק להיחלץ מפיגור 16 לפיגור נקודה בלבד בתחילת הרבע האחרון.

"הם הלכו לקו 46 פעמים, אנחנו רק 15", אמר קר המתוסכל, "קשה מאוד לנצח ב-NBA כשאתה שולח קבוצה 46 פעמים לקו. זה לא קשור לשחקנים החדשים שלנו שעושים עבירות, זה כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סטיב קר מאמן גולדן סטייט. רויטרס
יעשה שינויים בחמישייה? סטיב קר/רויטרס

גם דריימונד גרין הוותיק מסכים שאי אפשר להאשים שחקנים כמו וויסמן, מוזס מודי וג'ונתן קומינגה בכך שהם עושים הרבה עבירות. "אני לא אשב ואצביע עליהם כאשמים", אמר גרין, "אבל כן, יש להם דברים שהם צריכים ללמוד. גם לנו יש אחריות זהה, אנחנו צריכים לעשות הרבה התאמות".

גולדן סטייט נמצאת בסכנה גדולה להפסד חוץ שישי רצוף כשתתארח הלילה אצל ניו אורלינס החזקה, שקיבלה בחזרה את זאיון וויליאמסון ובמשחק הזה גם ברנדון אינגרם צפוי לחזור מהפציעה שלו היישר לחמישייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully