וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "סופרים את הפועל באר שבע. לא יקחו נקודות העונה בטרנר"

4.11.2022 / 6:40

מעבר לניצחון המרשים וההכנסות הגדולות, בבאר שבע מרגישים בשיאם. ברדה מחמיא לחניכיו, שכטר: "הקבוצה נראית הרבה יותר טוב ממשחק למשחק. מי שלא רוצה לספור אותנו, שיהיה לו בהצלחה"

תקציר: הפועל באר שבע - אוסטריה וינה 0:4/ספורט1

גאווה, אכזבה ופספוס. מיקס הרגשות הזה עובר הבוקר (שישי) בין כל אנשי הפועל באר שבע, שהיו שותפים אמש לניצחון ענק של 0:4 על אוסטריה וינה, אבל עדיין לא כזה שהספיק כדי להעפיל לשלב הבא בקונפרנס ליג. הלהקה של אלונה ברקת סיימה אמש את דרכה במפעל עם תחושת החמצה, אבל היא יכולה להיות מרוצה מקמפיין טוב בבית שהיה מאוד תחרותי.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
זה מתחיל להתחבר. באר שבע/קובי אליהו

בהפועל באר שבע היו בטוחים לפני המשחק אתמול כי ניצחון על האוסטרים, יעשה את העבודה. במועדון היו משוכנעים כי ויאריאל תבוא לנצח את לך פוזנן בפולין, אבל המועדון הספרדי שהגיע בעונה שעברה עד חצי גמר ליגת האלופות וכבר הבטיח את המקום הראשון העונה בבית ג' של הקונפרנס ליג, הגיע למשחק החוץ מול לך פוזנן בהרכב משני ועם מעט מאוד חשק לשחק. "בפעם הבאה אני אבקש מקיקה סטיין לבוא בהרכב מלא", צחק אליניב ברדה אמש במסיבת העיתונאים באיצטדיון טרנר, כשנשאל האם הוא לא מאוכזב מהגישה של ויאריאל במשחק המקביל בבית.

אבל מעבר להכנסה של קרוב ל-20 מיליון שקל שעשתה הפועל באר שבע מהמפעל העונה, נקודות דירוג שהצטברו עקב הקמפיין הטוב, בהפועל באר שבע מרגישים שהם בשיא שלהם דווקא כשהליגות באירופה ובתוכן ליגת העל, יוצאות לפגרת המונדיאל בעוד כעשרה ימים. בניגוד למכבי חיפה שמחפשת את החופש כמו אוויר לנשימה, בהפועל באר שבע לא רוצים לצאת לפגרה אפילו שהם חוו את אותו עומס בדיוק שחוו ברק בכר ושחקניו. "אני לא מרגיש עכשיו עומס ולא רוצה לצאת עכשיו לחופש. כולי במשחק בריינה ביום ראשון. חוזרים לליגה וצריכים להתרכז בליגה", הבהיר אמש ברדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
טרנר שוב הבית שהיה בעבר. אוהדי באר שבע בעוד תצוגה/קובי אליהו
רותם חטואל, שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חגיגה שנייה ברציפות באצטדיון הביתי/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע ושחקניו הגיעו למשחק אמש כשיש להם סיכוי. הקבוצה עשתה ארבע תוצאות תיקו בבית וספגה רק הפסד אחד לויאריאל בטרנר. היא חיפשה את הניצחון הראשון שלה והיא זכתה בו עם כדורגל מצוין. ברדה הודה בסיום: "אני גאה, אבל אני מרגיש פספוס. חבל שלא הצלחנו לשבור את תקרת הזכוכית הזו ולעלות מהבית הזה לסיבוב הבא, אבל אני בטוח שגם זה יבוא בעתיד אם נדע בכל עונה להגיע לשלב הבתים של מפעל אירופי. למעט ההפסד לויאריאל, לא הפסדנו בכל הקמפיין הזה כולל המוקדמות וזה מאוד מכובד". ברדה בחר במשחק בפוזנן כמשחק שבו הפועל באר שבע היתה צריכה לנצח ולקחת עוד שתי נקודות שהיו משנות את התמונה.

ברדה סיפר אמש מה הוביל את הפועל באר שבע לייצר לעצמה קפיצת מדרגה ביכולת בשבועות האחרונים דווקא על רקע עומס המשחקים בשני המפעלים. "יש לנו איכות מצויינת של שחקנים ויש לנו שחקנים שאוהבים להתאמן ולעבוד קשה. אנחנו יודעים לנטר כל אימון ויודעים להכין את השחקנים לכל משחק בצורה האופטימלית. אנחנו עושים רוטציות כדי שתהיה לנו אינטנסיביות בכל משחק. יש לנו מוכנות גבוהה לכל משחק".

בחגיגת השערים אמש השתתף איתי שכטר. הוא עלה מהספסל וכבש שער אחרי בישול של תומר יוספי. "אני יוצא בתחושת פספוס ואכזבה מהבית הזה כי אנחנו יותר טובים מפוזנן ומאוסטריה וינה. ניצחנו 0:4 במשחק מהנה אבל הראש שלנו כבר לריינה למשחק הרבה יותר קשה".

על הקפיצה המקצועית של הפועל באר שבע במשחקים האחרונים, אמר שכטר: "הקבוצה נראית הרבה יותר טוב ממשחק למשחק. יש בקבוצה זרים וישראלים שהיו צריכים להתחבר. היום גם הקהל איתנו במאה אחוז. אנחנו נמשיך לבוא לכל משחק מרוכזים והכי חשוב, צנועים".

על עצמו אמר שכטר: "אליניב עשה הכל כדי שאמשיך עוד עונה. ידעתי שלא יהיה לי פשוט העונה. אני נלחם בכל אימון כי אני רוצה להיות בכל משחק על המגרש. אני לא ילד. אני בן 35 וחצי ואני צריך לדעת גם להוריד מעצמי לפעמים ולכבד כל החלטה של אליניב ומאור".

שגיב יחזקאל, שחקן הפועל באר שבע. JACK GUEZ, GettyImages
במיטבו. יחזקאל/GettyImages, JACK GUEZ

על השאיפות של הקבוצה אמר שכטר: "במשחקים בהם הפסדנו נקודות העונה בבית, היינו צריכים לקחת את כל הנקודות ולנצח. אבל אנחנו לא בוכים ונבוא מוכנים לכל משחק. הקהל נותן לנו אנרגיות עכשיו ואני חושב שלא יהיו קבוצות שיוציאו כאן נקודות אם הקהל ימשיך לתמוך בנו ככה".

על כך שפחות סופרים את הפועל באר שבע לאליפות, אמר שכטר: "תאמינו לי שסופרים את הפועל באר שבע. מי שמשחק מולנו יודע שיש כאן קבוצה חזקה ודינמית. כולם יודעים היום שלא פשוט לשחק מול הפועל באר שבע. מי שלא רוצה לספור אותנו, שיהיה לו בהצלחה".

הפועל באר שבע עם אליאב בורוכוב. יחצ,
הפועל באר שבע עם אליאב בורוכוב/יחצ

חברת המשלוחים תן ביס, הנותנת חסות לקונפרנס ליג, יחד עם מפעלים נוספים של אופ"א, יזמה יחד עם עמותת Make a Wish את הגשמת חלומו של אליאב בורוכוב בן ה-7, שפתח את המשחק בהענקת הכדור לידי השופט. אליאב, אוהד שרוף של הפועל באר שבע אשר ניצח בשנה שעברה את מחלת הלוקמיה, נרגש מאד מהמעמד המכובד.

תומר פפר, מנכ"ל תן ביס אמר: "הסיפור של אליאב ריגש אותנו ואנחנו שמחים שיחד עם החברים מ- Make a Wish הצלחנו להגשים לו חלום. דניס בר אהרון מייסדת ומנכלית Make -A-Wish הוסיפה: "לראות את השמחה והאור אצל ילדי המשאלה ומשפחותיהם בהגשמת המשאלה נותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילדים החולים במחלות מסכנות חיים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully