וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "השגנו את התוצאה שרצינו, נלמד להכריע משחקים בחוץ"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-0:4 על אוסטריה וינה שלא הספיק לשלב הבא: "כמעט מכל המשחקים באירופה יצאתי עם תחושת פספוס. הפסטיבל סביב שגיב עלול לעשות לו רע". יחזקאל: "רוצה לשחק כמה שיותר ולא חשוב באיזו עמדה"

תקציר: הפועל באר שבע - אוסטריה וינה 0:4/ספורט1

הפועל באר שבע הביסה 0:4 את אוסטריה וינה, רשמה את ניצחון הבכורה שלה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג וגם השוותה את את ניצחון השיא שלה באירופה, אבל לצערה 7 הנקודות שצברה הספיקו לה רק למקום השלישי בבית והיא סיימה את דרכה האירופית בתום שלב הבתים.

"זה ניצחון, וכשאני מנצח אני לא מתבאס", אמר בסיום המאמן אליניב ברדה, "ידענו שהדברים לא תלויים בנו, שאנחנו אולי נצטרך תוצאה מסוימת והשגנו אותה, כך שזה כמו ניצחון כפול. להתמודדויות הבאות שלנו נלמד להכריע משחקים, כי כמעט מכל המשחקים באירופה יצאתי עם תחושת פספוס והגענו למצב שלא עלינו גם אחרי ניצחון. מגיע שאפו לשחקנים. מועדון כמו הפועל באר שבע צריך לשאוף כל עונה להיות במעמדים האלה".

אליניב ברדה ושחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
"כמעט מכל המשחקים באירופה יצאתי עם תחושת פספוס". ברדה/קובי אליהו

מהו המשחק שעלה להם ביוקר: "אני חושב שדווקא בפוזנן יכולנו לנצח וזה המשחק שהכריע. זה מאחורינו. זה היה קמפיין טוב, התחברנו, התגבשנו וזה הוציא מאיתנו המון אנרגיות, איכויות וגם ניסיון בינלאומי. ככל שנהיה במעמדים האלה יותר, גם נגיע רחוק יותר. קיבלנו בית שהוא מינימום ליגה אירופית ואני חושב שהיינו יכולים להוציא קצת יותר נקודות".

על הפריחה של שגיב יחזקאל כמגן ימני: "זה התחיל בתור אילוץ, אבל זו מחשבה שתמיד הייתה וזה גם משהו שיצא לי לדבר עליו עם שגיב. יש לו את כל הנתונים הפיזיים ולא היה אף פעם את האומץ לתת לו את התפקיד הזה. אני חושב שגם הוא עושה את ההתאמה וההתאקלמות, אבל כל הפסטיבל הזה סביבו עלול לעשות לו רע ואני חושב שיש לו עוד המון מה להשתפר ודרך לעשות. הרבה שחקנים הצליחו דרך שינוי תפקוד לעשות קפיצה אפילו לחו"ל ואני מאחל לו רק להמשיך להתאמן ולשחק ככה".

לקראת המשחק נגד מכבי בני ריינה ביום ראשון: "עברנו שלושה משחקים בפרופיל גבוה ואני חושב שהגדולה של השחקנים תהיה לדעת להביא את עצמם למשחק נגד ריינה כפי שהביאו את עצמם לוויאריאל, מכבי תל אביב ואוסטריה וינה. אני בטוח שיהיה משחק מאוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שגיב יחזקאל, שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
פורח כמגן ימני. שגיב יחזקאל/קובי אליהו

שגיב יחזקאל, שכבש את השער הראשון במשחק בטרנר, הוסיף לדברי מאמנו: "זה ניצחון חמוץ מתוק. אנחנו התעסקנו רק בעצמנו, ידענו שזה חשוב לנו לביטחון ולשנייה לא התעסקנו במשחק בפולין. הגענו מוכנים ושיחקנו את הכדורגל הטוב שלנו. מה שצריך לקרות קרה, אנחנו ממשיכים הלאה וכבר ביום ראשון יש לנו משחק חשוב נגד ריינה".

על המעבר מההתקפה לעמדת המגן הימני: "אני רוצה לשחק כמה שיותר ולא חשוב באיזו עמדה, אני רוצה לעזור לקבוצה ואני שמח שאני ביכולת טובה, כובש, מבשל ושהקבוצה נראית טוב. רוצה להמשיך לעזור לקבוצה לנצח במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully