וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ואלקראס ברבע הגמר בפריז, סימון הפסיד ונפרד מטניס

הסרבי גבר על חצ'אנוב בשתי מערכות, המדורג מספר 1 בעולם הביס את דימיטרוב והצרפתי בן ה-37 נכנע לעליאסים הקנדי וערך את משחקו האחרון בקריירה

תקציר: קרלוס אלקראס - גריגור דימיטרוב 1:6, 3:6/ספורט1

משחקי שמינית הגמר בטורניר פריז נערכו היום (חמישי), כשבמוקד המדורג מספר 1 בעולם קרלוס אלקראס כבר הבטיח את מקומו בין שמונת האחרונים, ז'יל סימון בן ה-37 ערך את משחקו האחרון בקריירה וגם נובאק דג'וקוביץ' לא התקשה מול קארן חצ'אנוב בדרך לרבע הגמר.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי ספרדי. רויטרס
מערכה שנייה במעמד צד אחד. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' - קארן חצ'ארוב 4:6, 1:6

הסרבי שמדורג שישי בתחרות נאבק במשך 50 דקות במערכה הראשונה, בה שבר פעמיים וגם נשבר, אבל המערכה השנייה הייתה במעמד צד אחד - הרוסי עוד שרד מותחן כדי להימנע משבירה במשחקון ההגשה הראשון שלו, אבל אחר כך נשבר בשני משחקונים רצופים וזה הסתיים ב-4:6, 1:6 מוחץ של נולה תוך שעה ו-25 דקות. זהו הניצחון ה-11 ברציפות של דג'וקוביץ' שבקרב על חצי הגמר יפגוש את לורנצו מוזטי האיטלקי.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
קרלוס אלקראס, טניסאי ספרדי. Julian Finney, GettyImages
מתקרב לעבר תואר נוסף. אלקראס/GettyImages, Julian Finney

קרלוס אלקראס - גריגור דימיטרוב 1:6, 3:6

המדורג מספר 1 בעולם, זוכה אליפות ארצות הברית מלפני קצת יותר מחודש, לא התקשה מול הבולגרי בן ה-31, רשם ניצחון שני בפריז על האפס וברבע הגמר יתמודד מול הולגר רונה, הדני בן ה-19 שמדורג 18 בעולם שהפתיע את אנדריי רובלב הרוסי. בחזרה לאלקראס, הספרדי שבר פעמיים בדרך ל-0:3 מהיר במיוחד וניצחון 1:6 במערכה תוך 29 דקות, גם במערכה השנייה שבר מיד ועלה ל-0:3, אך גם נשבר בחזרה והזקק לרבע שעה נוספת כדי להכריע את המערכה וההתמודדות כולה.

קספר רוד (3) - לורנזו מוזטי 4:6, 6:4, 6:4

המדורג שלישי בתחרות סיים את דרכו במפתיע כששמט יתרון מערכה והפסיד לאיטלקי שמדורג 23 בעולם. רוד הנורבגי ניצח תחילה 4:6 בזכות שבירה במשחקון העשירי והאחרון במערכה הראשונה, אלא שמוזטי גמל לו בצורה דומה כששבר אותו במשחקון התשיעי במערכה השנייה. בסט השלישי והמכריע, מוזטי לראשונה שמר על כל הגשותיו, שבר במשחקון החמישי ועלה לרבע הגמר, שם יפגוש את נובאק דג'וקוביץ'.

צפו במשחקו האחרון בקריירה של ז'יל סימון

משחקו האחרון בקריירה של ז'יל סימון/ספורט1

ז'יל סימון - פליקס אוז'ה עליאסים 6:1, 6:3

הטניסאי הצרפתי הודיע שיפרוש בסיום השנה, כך שזהו היה משחקו האחרון של ז'יל סימון בן ה-37. אחרי שהפתיע את טיילור פריץ בסיבוב הקודם וחלף גם על פני אנדי מארי, סימון (188 בעולם) כבר לא יכול היה מול הקנדי שמדורג שמיני. עליאסים שבר את משחקו ההגשה הראשון של סימון בדרך ל-1:6 תוך 37 דקות במערכה הראשונה ולאחר מכן הצרפתי ניסה להילחם בכוחותיו האחרונים, אבל ב-3:3 כבר נשבר, נשבר פעמיים ברציפות וזה הסתיים בניצחון של הקנדי, שככל הנראה סיים את דרכו של סימון בסבב אחרי 20 שנה שבמהלכן ב-14 תארי ATP, ניצח 504 משחקי ATP, בשיאו דורג חמישי בעולם בינואר 2009 ומעולם לא עבר רבע גמר גרנד סלאם.

ז'יל סימון, טניסאי צרפתי. Aurelien Meunier, GettyImages
נפרדנו כך. ז'יל סימון/GettyImages, Aurelien Meunier

תוצאות נוספות:

הולגר רונה (18, דנמרק) - אנדריי רובלב (7, רוסיה) - 4:6, 5:7

אלכס דה מינור (25, אוסטרליה) - פרננס טיאפו (21, ארה"ב) 6:3, 7:6 (5)

קורנטן מוטה (64, צרפת) - סטפנוס ציציפאס (5, יוון) 6:3, 7:6 (3)

פאבלו קרניו בוסטה (14, ספרד) - טומי פול (31, ארצות הברית) 6:4, 6:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully