וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' צפוי להמשיך במערך שלו מול נס ציונה. גלוך ייכלל בסגל

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 17:26

מכבי תל אביב חייבת ניצחון כדי להרגיע את המערכת, תיאלץ להסתדר בלי גלזר ושער 11, פיבן עשוי לפתוח כבלם ולהסיט את סאבוריט לתפקיד המגן (15:00, ספורט4). הקשר שהיה בספק ערך אימון מלא ויתלבש. ניר ברקוביץ' יקווה להפתיע בשנית את הצהובים

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

מכבי תל אביב

אחרי ההפסד להפועל באר שבע במחזור הקודם ושבוע לא שקט שעבר על המועדון, בעיקר בשל הפתיחות של ולדאן איביץ' ונאומי התוכחה שלו, תגיע מחר מכבי תל אביב למשחק מול הסקציה נס ציונה במטרה לנצח ובהפרש גבוה (שבת, 15:00, ספורט4). מצד אחד רוחשים במכבי תל אביב כבוד לקבוצה הצנועה שעשתה לא מזמן תיקו בטרנר מול הפועל באר שבע, אבל מצד שני יודעים בקרית שלום שפחות מניצחון משכנע וכדורגל איכותי, יתקבל בבוז על ידי הקהל שלא יוכל למלא את כל בלומפילד עקב עונש סגירת שערים 10-11.

אף שהיה מאוכזב מאוד מהמשחק בטרנר, איביץ' לא צפוי לבצע מהפיכות, אם כי עדיין יהיו כמה שחקנים שייצאו מההרכב. דן גלזר הורחק בבאר שבע וייעדר, ואילו אוסקר גלוך היה בספק בעקבות הפציעה במפשעה ותחילה נראה היה שינוח, אך השלים את האימון המסכם במלואו והוחלט שייכלל בסגל. איביץ' צפוי להמשיך לשחק עם שלושה בלמים, כאשר קיים סיכוי גבוה ששחר פיבן יחזור למרכז ההגנה ואנריק סבוריט יוסט לעמדת המגן השמאלי. בקישור קיימת התלבטות בין מספר שחקנים ואיביץ' צפוי להחליט מי יפתח רק בסמוך למשחק.

הרכב משוער: פרץ, קנדיל, פיבן, לוקאסן, ביטון, סבוריט, ואן אובריים, גולסה, גיאגון, זהבי, יובאנוביץ'.

פארפה גיאגון שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
חייבים 3 נקודות, עדיף בצורה משכנעת. הצהובים/אריאל שלום

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה תנסה להדהים מחר את מכבי תל אביב, כאשר המאמן ניר ברקוביץ' נזף בשחקנים השבוע על חוסר האסרטיביות שהפגינו נגד הפועל ירושלים. "הגישה לא הייתה טובה", הודה המאמן, "אנחנו באים עכשיו נגד הקבוצה הטובה בארץ שיש לה סגל אדיר ו-30 אלף אוהדים. הפערים גדולים מאוד בין שתי הקבוצות, ננסה לפצות על כך עם עבודה וגישה נכונה על מנת להציק למכבי ולנסות לקחת נקודות".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג; סתיו ישראלי, דור כוכב, סטפן אקה, אבובקאר קייטה, עילאי טרוסט, ארי מורה, מוחמד אוסמן, יוני סטויאנוב, פרדי פלומן, לבאן קוטאליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניר ברקוביץ', מאמן סקציה נס ציונה. דני מרון
הדהים בעבר את מכבי תל אביב. ניר ברקוביץ'/דני מרון

טריוויה

* שבעה מפגשים היו בין הקבוצות בעבר והמאזן עומד על חמישה ניצחונות למכבי תל אביב ועוד שתי תוצאות תיקו.

* בעימות האחרון, לפני כשלוש שנים, סקציה נס ציונה חילצה 1:1 בבלומפילד במחזור ה-14 והייתה הראשונה שכבשה לרשת מכבי תל אביב של ולאדן איביץ' בעונת 2019/20 (שער של אלעד שחף).

* מכבי תל אביב ברצף של 19 משחקי בית ללא הפסד בליגה, מאז ה-2:0 באשדוד לפני כשנה. העונה המאזן שלה מושלם, עם חמישה ניצחונות והפרש שערים 1:18.

* ניר ברקוביץ' ניצח את מכבי תל אביב בפעם היחידה שאימן מולה, עם אותו מהפך ו-2:3 מפורסם של הפועל אום אל פאחם בגביע בדצמבר 2019. גם אז איביץ' עמד על הקווים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 21449

משחקי המחזור ה-11:

שבת, 15:00: מכבי תל אביב - סקציה נס ציונה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - מכבי נתניה
שבת, 18:00: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט1)

ראשון, 20:15: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט4)
ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully