וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "כשאכיר את הקבוצה, היא תשחק הרבה יותר טוב"

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 20:23

מאמן הפועל תל אביב דיבר על מצב הקבוצה לפני אשדוד (שבת, 19:30, ספורט1) ועל עונש הרדיוס: "עדיף להחליף מקצוע מלשחק בלי קהל"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

הפועל תל אביב תקווה להמשיך בשבת (19:30, ספורט1) את התקופה הטובה שלה ולרשום ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים, כשתתארח אצל מ.ס. אשדוד.

"אני מקווה מאוד שאמצא את הנוסחה, כי הקבוצה הזאת חייבת להתחבר", אמר סלובודן דראפיץ' במסיבת העיתונאים. "יש פה שחקנים טובים ואנחנו יכולים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב שגם ישמח אותנו וגם את הקהל שלנו. אנחנו עובדים מאוד הקשה, הצוות, והשחקנים רואים את זה, אין להם לאן לברוח. כשהשחקנים רואים שאנחנו מתאמצים, הם הופכים להיות הרבה יותר רציניים. אולי הדרך שלי יותר ארוכה, אולי בהתחלה אני לא לוקח נקודות ואנחנו לא משחקים טוב, אבל כשאכיר את הקבוצה, היא תשחק הרבה יותר טוב".

דראפיץ' הוסיף ואמר: "אנחנו עדיין מחפשים עוד שניים-שלושה שחקנים. סלליך נכנס טוב ועובד טוב באימונים, הוא מתאמץ. יש פה גם שחקנים צעירים שמאיימים על הוותיקים בהרכב, ככה שזה כיף לעבוד איתם. אני עדיין בחיפושים. אני אוהב לראות את הקבוצות שלי משחקות יפה, וזה גם מה שהקהל רוצה. זו השאיפה. חומר השחקנים פה טוב, בכל אימון ואימון אני מגלה עוד התקדמות של שחקן צעיר או ותיק. שלומי אזולאי מתאמן טוב, מתנהג כמו שצריך, הבטחתי לו שאתן לו את ההזדמנות. הוא שחקן שעבר משהו בכדורגל".

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. צילום מסך, אתר רשמי
מייחל לחזרת הקהל. דראפיץ'/אתר רשמי, צילום מסך

האזינו: אופיר סער על הנעשה בהפועל תל אביב

המאמן עדיין מחכה לראות גרף שיפור מצד הקבוצה שלו: "אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות עד הפגרה, כדי להיות איפה שהפועל תל אביב צריכה להיות. אני חושב שאחרי הפגרה נקבל גם את קייס גאנם, הוא מתאמן בצורה יוצאת מהכלל. מלבדו יש לנו כרגע סגל מלא ואני מאוד שמח מזה. אשדוד קבוצה טובה עם מאמן טוב ומגרש קצת בעייתי".

על כך שהערעור שהגישה הפועל תל אביב לא התקבל, ועל כן תיאלץ לארח ללא קהל, אמר דראפיץ': "לא כיף לעלות בלי קהל, זה מרגיש שאתה לא במקצוע הנכון. אם זה יימשך ככה, יותר טוב להחליף מקצוע ולהפסיק להיות מאמן בוגרים. אחת הסיבות שהגעתי לכאן זה הקהל הזה. בלי זה, אין טעם למשחק".

אלן אוז'בולט הוסיף: "זה משתפר, אנחנו מתחברים, צריך להמשיך לעבוד כדי להשיג 10 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים. אני מרגיש טוב, היה שינוי גדול אחרי חילופי המאמנים, יש לי הרבה יותר חופש במשחק, אני לא תקוע בעמדה אחת ויכול לנוע, ימינה, שמאלה. הקבוצה מתחילה להבין מה דראפיץ' רוצה להביא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully