וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת ה-IRONMAN יאן פרודנו נחת בישראל

פרודנו הגיע לקראת IRONMAN Israel Middle East Championship שתיערך ב-25 בנובמבר בטבריה. 2,500 מתחרים מ-51 מדינות ישתתפו, האירוע סולד אאוט

ניקול רובנוביץ', ליעד סואץ, סילבי ז'אן, יאן פרודנו. גיל נחושתן,
ניקול רובנוביץ', ליעד סואץ, סילבי ז'אן, יאן פרודנו/גיל נחושתן

לאור ההצלחה האדירה בשנה שעברה, משרד התרבות והספורט, איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס, עיריית טבריה וקבוצת קומטק בשיתוף עם מועצה אזורית עמק הירדן ואיגוד הטריאתלון מביאים, לראשונה בישראל, את תחרות הטריאתלון "IRONMAN- ISRAEL MIDDLE EAST CHAMPIONSHIP" אחת מתוך חמש תחרויות אזוריות בעולם שתתקיים ב-25 בנובמבר 2022 בטבריה. מדובר בפעם הראשונה שהתחרות למרחק המלא של המותג הבינלאומי IRONMAN נערכת במזרח התיכון ובה יוענקו 75 מקומות לאליפות העולם 2023 בקונה, הוואי.

לקראת התחרות היוקרתית השבוע הגיע לישראל אלוף העולם 3 פעמים בתחרות איש הברזל, זוכה הזהב בטריאתלון אולימפיאדת בייג'ינג 2008, מי שהחזיק עד לפני שבועיים בשיא IRONMAN קונה הוואי ופרזנטור של חברת ההנעלה HOKA - יאן פרודנו. פרודנו השתתף השבוע במפגש עם קבוצות טריאתלון מהדרום כחלק מהפעילות לקידום קהילת איירונמן בישראל וספורט בפריפריה שהתקיים בשיתוף מרכז הספורט והנופש, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. ואמש באירוע מיוחד ביוזמת חברת ההנעלה HOKA, איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס וקבוצת קומטק התכנסו למפגש עם הספורטאים הבכירים של ישראל על שבירת שיאים, העצמה בספורט וקידום הספורט כערך חינוכי ולמצוינות. בין המשתתפים היו: בין המשתתפים היו: אסתר רוט שחמורוב, שחר צוברי, אלכס אברבוך, חנה קנייזבה מיננקו, סילבי ז'אן, שחר צוברי, ניקול רובנוביץ' , ליעד סואץ וספורטאי חסות של HOKA: דן אלתרמן, אלכס לוקשין, זמנו מוצ'ה ועוד

למעלה מ-2,500 מתחרים מרחבי העולם כבר הבטיחו את מקומם בתחרות המאתגרת ורכבת אווירית ממרוקו, איחוד האמירויות, בחריין ומדינות שכנות נוספות צפויים להגיע לישראל בחודש נובמבר הקרוב. במירוץ המלא יתחרו למעלה מ-900 ישראלים ו-400 מתחרים שיגיעו לישראל מ-51 מדינות שונות. במירוץ ה70.3 יתחרו 1,500 ישראלים ו-358 מתחרים שיגיעו מ-51 מדינות שונות. מעל ל-80 מתחרים מקצוענים מרחבי העולם נרשמו לתחרות, מדובר בהישג מרשים עבור התחרות שמגיעה בפעם הראשונה לישראל.

קבוצת קומטק בשותפות עם סילבן אדמס ומשרד התרבות והספורט, עומדים מאחורי הבאת אירועי הספורט הגדולים לישראל ובניהם: מירוץ הג'ירו דה איטליה, היורובסקט, תחרות הגראנד סלאם בג'ודו, משחקי הכדורגל- הסופר קאפ הצרפתי וארגנטינה - אורוגואי, יוזמת ומפיקה את התחרות בארץ.

מימין לשמאל גלית בירנבוים שיווק הוקה שחר צוברי אסתר רוט שחמורוב יאן פרדנו אלכס אברבוך ומאיר קנר מנכ"ל הוקה. גיל נחושתן,
מימין לשמאל גלית בירנבוים שיווק הוקה שחר צוברי אסתר רוט שחמורוב יאן פרדנו אלכס אברבוך ומאיר קנר מנכ"ל הוקה/גיל נחושתן

תחרות "IRONMAN" נחשבת לתחרות הטריאתלון היוקרתית ביותר שניתן לזכות בה והיא מורכבת משלושה חלקים: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. הטריאתלון נערך ללא הפסקה כאשר למשתתפים זמן קצוב לסיום כל אחד ומקטעי התחרות וזמן גג כולל לסיומה ולכן היא מאתגרת את קצה היכולת האנושית, פיזית ומנטלית.

במסגרת אירוע IRONMAN בטבריה יתקיימו שני מירוצים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • מירוץ IRONMAN מלא שתכלול 3.8 ק"מ שחיה במי הכנרת, 180 ק"מ רכיבת אופניים ו-42.2 ק"מ ריצת מרתון.
  • מירוץ IRONMAN 70.3 שתכלול 1.8 ק"מ שחיה במי הכנרת, 90 ק"מ רכיבת אופניים ו-21.1 ריצה.
מימין יאן פרודנו אסתר רוט שחמורוב ואלכס אברבוך. גיל נחושתן,
מימין יאן פרודנו אסתר רוט שחמורוב ואלכס אברבוך/גיל נחושתן
סילבן אדמס. עידו רימון,
סילבן אדמס עם פרודנו/עידו רימון

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "שמחתי לראות את כמות האנשים שנרשמו לתחרות הזאת, שמדינת ישראל מארחת. התחרות מושכת אליה מגוון רחב של אנשים, ממדינות שונות, עמים שונים, שפות שונות ואמונות אחרות. בזכות הספורט, אנחנו זוכים לדבר שפה אחת משותפת, אשר מדגישה את הטוב המשותף שאנחנו יכולים לחלוק אחד עם השני. אנחנו נרגשים לארח כאן את התחרות ושמחים לחלוק את הנופים ואת התרבות של הארץ המרהיבה הזאת עם כל מי שמתכוון להגיע"

אגדת ה-IRONMAN יאן פרודנו: " קבלת פנים שקיבלתי לקראת הגעתי מהקהל הישראלי הייתה מרגשת במיוחד. אני צופה כי בזכות מספר השיא של משתתפי הפרו השנה בתחרות, התחרות תהיה מרתקת ויישברו שיאים" באשר לוכניותיו המקצועיות אמר: " אני שואף לסיים את הקריירה התחרותית שלי עם עוד תואר אחד לפחות כאלוף עולם".

סילבן אדמס, נשיא כבוד של IRONMAN Israel Middle East Championship: "המתחרים מכל העולם מצביעים ברגליים ובניהם תושבי המדינות השכנות שיגיעו לראשונה להתחרות בישראל, ברקע נופיה המרהיבים של הכנרת. ההצלחה של תחרות IRONMAN 70.3 היא שגרמה ל-IRONMAN להחליט באופן היסטורי כי ישראל משמשת כבית לאליפות המזרח התיכון, אחת מתוך 5 בכל העולם"

מאיר קנר מנכ"ל HOKA ישראל: "חברת ניו ראן יבואנית HOKA לישראל גאה ושמחה לארח בארץ את יאן פרודנו, אחד מגדולי הספורטאים בעולם, ושגריר עולמי של HOKA. פרודנו נוסע ברחבי העולם ומקדם ערכי מצוינות בספורט, קידום אתלטים וספורט הישגי. אנו רואים חשיבות עליונה במפגש בין גדולי הספורטאים הישראלים ומנהלי קבוצות הטריאתלון המקצועיות בישראל לבין אגדת האיירומן פרודנו וגאים להיות בין נותני החסות לתחרות האיירונמן שתתקיים החודש בטבריה, ולהיות חלק מקידום הספורט ההישגי בישראל".

ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף: "טבריה היא עיר ספורט בינלאומית ועיר הקדושה לשלוש הדתות. אין עיר שראויה יותר מטבריה לארח תחרות בינלאומית שכזו ובמיוחד שמדובר באליפות המזרח התיכון. שברנו את שיא המשתתפים בתחרות בישראל ואני סמוך ובטוח שזהו שיא זמני, מאחר ושמנו לעצמנו למטרה להפוך את התחרות הזו למסורת בעיר, נעשה הכל כדי שמשנה לשנה נגדיל משמעותית את מספר המשתתפים. לכל המשתתפים צפויה חוויה נפלא של עיר תיירות הנמצאת בהתחדשות לצד היסטוריה והמורשת בת 2,000 השנים. עיר השוכנת באחד המקומות המרשימים ביותר בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully