וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריווליס תעניק חסות לשחיין מתן רודיטי לקראת אולימפיאדת פריז 2024

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 13:00

חברת ההשקיה הבינלאומית חתמה על הסכם החסות עם אלוף ישראל במים פתוחים: "הרוח הגבית תתן לי את הכוח והשקט הנפשי לעשות את המקסימום בהכנה לאולימפיאדה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11/ספורט1

חברת ההשקיה הבינלאומית ריווליס תעניק חסות לשחיין הישראלי מתן רודיטי בדרכו למשחקים האולימפיים בפריז 2024. היום (חמישי) נחתם הסכם החסות בין השחיין למנכ"ל החברה ריצ'רד קלפהולץ במשרדי החברה בכפר סבא, במעמד ראשי איגוד השחייה והוועד האולימפי בישראל. רודיטי בן ה-24 מהרצליה הוא שיאן ישראל ב-1,500 חופשי ואלוף ישראל בבריכה ובמים פתוחים. במשחקים האולימפיים בטוקיו רשם את הישג השיא של שחיין ישראלי אי פעם במשחקים אולימפיים עם המקום הרביעי במשחה ל-10 ק"מ וסיים באותו המקום גם בקיץ האחרון באליפות אירופה.

"אני מתרגש ומודה על השותפות", אמר. "הרוח הגבית הזו נותנת לי את הכוח והשקט הנפשי להמשיך ולעשות את המקסימום בהכנה שלי למשחקים האולימפיים בפריז 2024 בדרך הטובה ביותר. אני רוצה להודות באופן אישי לריווליס על האמון בי, לאיגוד השחייה ולוועד האולימפי בישראל על המעטפת והדרך המקצועית".

השחיין מתן רודיטי. יח"צ,
"מתרגש ומודה על השותפות". רודיטי/יח"צ

מנכ"ל ריווליס ריצ'רד קלפהולץ: "כחברה ישראלית מצליחה, עם אלפי עובדים בארץ ובעולם, חשובה לנו מאוד התרומה לקהילה. במקרה הזה בחרנו לתמוך בענף ספורט פחות מוכר: שחייה במים פתוחים. חלקינו בהנהלת ריווליס שחיינים חובבים, ואנחנו עוקבים בעניין ובהערצה אחרי מתן מאז המשחקים האולימפיים בטוקיו. במובנים מסוימים יש נקודות דמיון בינינו כחברה לבין מתן כספורטאי: העיסוק במים כמובן, ההתמודדות המוצלחת מול מתחרים חזקים, החתירה למטרה, החשיבה למרחקים ארוכים, ומעל לכל הרוח הספורטיבית והאופי הצנוע של מתן המהווים עבורנו ועבור העובדים שלנו השראה. חברת ריווליס גאה לתמוך במתן ומאחלת לו הצלחה לקראת ההתמודדות בפריז 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully