וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: יותר מ-20 אלף משתתפים במרוץ הלילה נביעות ת"א

ימר גטהון והדר אופיר פורר הגיעו למקומות הראשונים במרוץ הלילה נביעות תל-אביב 2022. ועידת החדשנות בספורט 2022 STN יוצאת לדרך

הדר אופיר פורר. עיריית תל אביב,
הדר אופיר פורר/עיריית תל אביב

מרוץ הלילה נביעות תל-אביב, ביוזמתה של עיריית תל אביב-יפו התקיים אמש בהשתתפות מעל 20 אלף רצות ורצים. אל המקומות הראשונים במרוץ הגיעו ימר גטהון, 30 מלוד (גברים) והדר אופיר פורר, 25 מעפרה (נשים). גטהון סיים את המרוץ תוך 30 דקות ו-21 שניות ואופיר פורר סיימה תוך 35 דקות ו-30 שניות.

מסלול מרוץ הלילה הגדול בישראל, שהפך למסורת בקרב משתתפיו, תושבות ותושבי העיר והמבקרות והמבקרים הצופים בו, עבר באתריה המרכזיים של העיר, לאור מנהרת לדים מרהיבה, יציע מעודדים דיגיטלי ולצד מיצגי אור שונים ברחבי העיר. לאורך המסלול הוקמו במות מוסיקה שסייעו בשמירה על הקצב.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "אני מברך את כל הרצות והרצים על מרוץ נהדר שהזכיר לכולנו כי העיר תל אביב-יפו היא עיר בעלת רוח ספורטיבית ומעודדת אורח חיים בריא. מרוץ הלילה הוא יריית הפתיחה למרתון תל-אביב שהפך לחלק בלתי נפרד מהמסורת התל אביבית ויתקיים בפברואר הקרוב".

מנביעות נמסר: "נביעות תומכת לאורך שנים בשלל אירועי הספורט הגדולים במדינה, מעודדת פעילות גופנית ומעלה למודעות את חשיבות צריכת המגנזיום הטבעי. אנו גאים להוביל את 'מרוץ הלילה נביעות תל-אביב' ולאפשר לעשרות אלפי הרצים ליהנות מחוויה ספורטיבית לילית ויוצאת דופן".

ימר גטהון. עיריית תל אביב,
ימר גטהון/עיריית תל אביב

אורכו של המרוץ 10 ק"מ והוא חולק לחמישה מקצים על מנת לאפשר כמות נרחבת של רצות ורצים. המרוץ עבר ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל אביב-יפו, וביניהם: אבן גבירול, שדרות רוקח, כיכר רבין, גשר רוקח, פארק גני יהושע ועוד. שערי הזינוק והסיום של המרוץ מוקמו בשדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים. במתחם יערך הפנינג ענק הכולל מתחמי פעילות של נותני החסות כגון און - הנעל הרשמית של המרוץ, קפה טורקי, פאוור-אייד ונביעות, מסיבת סיום ענקית ועוד.

שערי הזינוק והסיום של המרוץ מוקמו על שדרות רוקח, בין גני יהושע למרכז הירידים. במתחם נערך הפנינג ענק הכולל מתחמי פעילות של נותני החסות ואקספו אקטיבי של מיטב המציגים. בסיום המרוץ החלה מסיבה מול במת הענק שתמוקם בפארק גני יהושע.

בנוסף לרצות והרצים מרחבי הארץ, השתתפו מאות אורחים מרחבי העולם. בין היתר השתתפו רצות ורצים מאורוגוואי, אוסטריה, בלגיה, בריטניה, צרפת, יפן, פיליפינים, קפריסין, גרמניה, קולומביה ורוסיה.

המרוץ בהפקת חברת "כפיים" הוא יריית הפתיחה למרתון תל-אביב 2023 שיתקיים ביום שישי 24 בפברואר 2023. המרתון הוא אירוע הספורט הגדול בישראל וכולל מגוון מקצים, בהם מרתון מלא, חצי מרתון, 10 ק"מ, 5 ק"מ ומיני מרתון ילדים. ההרשמה המוקדמת למרתון בעיצומה ומסתיימת ב-30 בנובמבר.

מצורפות הודעה מפורטת ותמונות מותרות לשימוש ללא תמורה של גטהון ואופיר פורר חוצים את קו הסיום ותמונות נוספות מהמרוץ (קרדיט צילום: עיריית תל אביב-יפו, כפיים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ועידת החדשנות - ב-8 בנובמבר בבלומפילד

קולוסיאום ספורט בשיתוף מרכז פרס לשלום ולחדשנות ייארחו את קוקטייל הפתיחה של ועידת ההחדשנות בספורט ביום שני ה- 7 בנובמבר בשעה 19:00, במרכז פרס שביפו.

יום לאחר הקוקטייל יארח אצטדיון בלומפילד את ועידת החדשנות בספורט Sports Tech Nation 2022, בה יקחו חלק כ 1,000 משתתפים. בהשתתפות מרכז פרס לשלום ולחדשנות, ההתאחדות לכדורגל, הועד האולימפי, הפארלימפי, וכן נציגי מכבי ת''א כדורגל, מכבי חיפה, מכבי ת''א כדורסל לצד דוברים ונציגים מהליגות והקבוצות הבכירות ומארגוני הספורט המובילים בעולם, ביניהם: , DFL, FIFA , UEFA, LaLiga Tech וכן בכירי עולם הטק - ממייסדי Pixellot, נציגי,NTT, NIKE LiveU,ועוד.
מרכז פרס לשלום ולחדשנות יוביל במסגרת הוועידה פאנל בינלאומי שיתמקד בדמוקרטיזציה של הספורט באמצעות חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת.הפאנל יעסוק באופן שבו טכנולוגיה מנגישה ומייצרת הזדמנויות לאוכלוסיות, קהלים וענפי ספורט שונים שאינם מיוצגים ביום יוםועל ההשפעה של הטכנולוגיה על התעשייה הזו. הפאנל יתקיים ביום שלישי ה 8 בנובמבר בשעה 15:10, בבלומפילד

תמי חי שגיב, סמנכ"ל חינוך במרכז פרס לשלום ולחדשנות: "מרכז פרס לשלום ולחדשנות, למעלה מ 20 שנה מאמין ביכולתו של הספורט לחבר בין אנשים ולייצר הזדמנויות משותפות בעלות אימפקט רחב, החיבור של טכנולוגיה וחדשנות עם ספורט, מחזק זאת יותר ןמאפשר עולם מחובר, מגוון ושיוויוני יותר".

מנהל קולוסיאום בישראל, תומר יהודיין הוסיף: "נהדר לראות עשרות בוגרי תכניות ספורט-טק שלנו מהשנים האחרונות משתלבים בעשיית הטק ובהתאם לראות את הצמיחה של תעשיית הספורט-טק בשנים האחרונות ואת ההובלה של החברות הישראליות בזירה העולמית, ועידת Sports Tech Nation היא הזדמנות נפלאה להיפגש, להתחבר ולקדם את הספורט שכולנו אוהבים''.

למעלה מ 1,200 מקבלי החלטות בתחומי הספורט, המדיה, הטכנולוגיה וההשקעות הבטיחו את השתתפותם באירוע, מוזמנים להיכנס ללינק ולהצטרף.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully