וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "הרגשתי שמחכים להזדמנות הראשונה להרחיק אותי"

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 11:11

מאמן מכבי ת"א עסק בהפסד לב"ש גם לפני נס ציונה (ש', 15:00, ספורט4) והוסיף: "יונתן כהן לא כשיר לשחק, כרגע אין לנו שחקנים לשחק בשיטה אחרת". גלוך בספק גדול: "אני מקווה שהוא למד לקח ויגיד לי כשכואב לו". גם פארפה, ניר ביטון ולוקאסן לא התאמנו

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול סקציה נס ציונה בשבת (15:00, ספורט4), ובה התייחס ולאדן איביץ' גם להפסד מול הפועל באר שבע וההרחקה שלו: "אני מכבד את כולם, אבל הרגשתי שמחכים להזדמנות הראשונה להרחיק אותי. אי אפשר לדבר על שופטים, אחרת יענישו אותי, אז הם יעשו מה שהם רוצים ואני לא אדבר. העבודה שלי היא בקבוצה שלי".

איביץ' נשאל על מצבו של יונתן כהן ואמר: "הוא לא כשיר לשחק, הייתי רוצה שהוא יהיה מוכן, אבל הוא לא מוכן". על האפשרות שישנה את המערך שלו, אמר: "אני חייב לשחק בשיטה הזאת, אני לא יכול להשתמש בשיטה אחרת, אין לנו את השחקנים לשיטה האחרת ולכן אני ממשיך בשיטה שלי. אני לא אומר שלא אנסה שיטה אחרת בעתיד. בינתיים אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ומקווים לעמוד במטרות שלנו. אנחנו חייבים להיות רעבים להצלחות, רעבים לניצחונות, ולהראות את זה כבר מהדקה הראשונה. במשחק הקודם זה לא היה ככה. יש לנו תשעה קשרים, שואלים אותי אם זה מספיק - זה יותר מדי.

על אוסקר גלוך שפתח בבאר שבע אף שלא היה כשיר ב-100 אחוז, אמר: "קיבלתי מידע שהוא כשיר ב-100 אחוז, אם היו אומרים לי שהוא לא כשיר ב-100 אחוז, כמובן שהוא לא היה פותח. הוא בחור צעיר, אני לא יכול לכעוס עליו. הוא רוצה לשחק, ואני מקווה שהוא ילמד לקח ויגיד לי אם כואב לו".

שחר פיבן הוסיף: "פתחתי את המשחקים, הרגשתי טוב, היתה לי מתיחה קטנה ועבדתי קשה כדי לחזור לקצב של הקבוצה. אנחנו לא אוהבים להפסיד, אנחנו לא לוקחים הפסדים בקלות ומנתחים אותם בכובד ראש, עובדים יותר קשה באימונים. יש פה סגל גדול והמון שחקנים שרוצים לשחק, צריכים ללמוד מהמשחק מול באר שבע אבל יש עוד המון משחקים והמון נקודות. לא היינו בשיא היכולת שלנו מול באר שבע, גם באגרסיביות, גם ברצון, ואני מקווה שנחזיר בשבת".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהב את ההרחקה בבאר שבע. איביץ'/ברני ארדוב

אוסקר גלוך צפוי להחמיץ את המשחק בשבת. הקשר הצעיר עבר אתמול בדיקה שתוצאותיה יחסית מעודדות, אבל הוא עדיין סובל מכאבים באזור המפשעה וקרוב לוודאי שולאדן איביץ' יחליט, בניגוד למשחק מול הפועל באר שבע, לתת לו הפעם לנוח. גלוך עורך אימונים קלים מאוד מאז המשחק ביום שני ולא נראה שמאמן מכבי תל אביב ירצה לסכן אותו ולהחמיר את מצבו. הבוקר לא לקח חלק היהלום הצעיר באימון הרשות של הצהובים, וכמוהו נותרו בצד גם פארפה גיאגון, ניר ביטון ודריק לוקאסן.

דן גלזר המורחק יעדר ואת מקומו יתפוס דור פרץ והשאלה הגדולה היא האם איביץ' יעבור לשחק עם ארבעה בקו האחורי ויחזק את מרכז השדה בקשר נוסף, או שינסה לשחק עם שחקני קו, אפילו שהוא טוען כי אין לו שחקנים בסגל המתאימים לשחק בכנפיים. יתכן שהמאמן שוב יחליט לשחק עם קו ההגנה המוכר שלו ובו שלושת הבלמים, אבל לפי האימונים נראה שיש לו התלבטות בעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך מול שחקן הפועל באר שבע אסטריט סלמאני. לירון מולדובן
הפעם במכבי תל אביב לא ירצו לסכן אותו. אוסקר גלוך/לירון מולדובן

יונתן, כהן שכבר התלבש מול הפועל באר שבע וישב על הספסל, רק רץ מסביב למגרש באימון, ולא ברור האם יקבל דקות ראשונות בשבת. איביץ' יראה את המשחק מהיציע אחרי שהורחק מול הפועל באר שבע בכרטיס אדום. במכבי תל אביב מאוד מאוכזבים מבית הדין העליון שלא המתיק אתמול את העונש שלהם. "במקום שתהיה חגיגה בשבת בצהריים בבלומפילד עם משפחות רבות ואיצטדיון מלא, נשחק עם קרחת ביציע ושני יציעים סגורים", אמרו הבוקר במכבי תל אביב.

"קיווינו שדייני העליון יתחשבו בעבודה הרבה ובכסף הגדול שמכבי תל אביב משקיעה כדי לאתר את המתפרעים הבודדים, אבל בסוף הלכו על אותו עונש וזה כואב ומאכזב. הכי כואב זה שעל מקרים דומים קבוצות נענשו כספית ואיתנו החמירו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully