וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד סימנה את חביצ'ה קברצחליה כמחליף של אדן הזאר

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 9:15

הבלאנקוס עוקבים אחרי הכוכב העולה של נאפולי, כאשר גם צ'לסי וליברפול בתמונה. קברצחליה, שנרכש בקיץ ב-10 מיליון יורו, שווה כיום 100 מיליון יורו

תקציר: נאפולי - ססואולו 0:4/ספורט1

נאפולי היא אחת הקבוצות הכי מלהיבות באירופה מפתיחת העונה ויש שיגידו שהיא, כרגע, הקבוצה הכי טובה בעולם. לסיבה העיקרית לכך קוראים חביצ'ה קברצחליה. השחקן הגיאורגי האלמוני נרכש בכסף קטן מדינמו באטומי כדי לנסות למלא חלק מהחלל שהותיר לורנצו אינסינייה, אך ההצלחה שלו עלתה על כל הציפיות של האופטימיסטיים הגדולים ביותר.

חביצ'ה מעורב כמעט בכל השערים של נאפולי העונה. יש לו שישה שערים וחמישה בישולים בליגה ושני שערים נוספים בליגת האלופות. לחביצ'ה יש חוזה ארוך טווח בנאפולי עד 2027 ללא סעיף שחרור, אך כעת באיטליה מדווחים שריאל מדריד עוקבת אחריו ועשויה לצרף אותו כמחליף של אדן הזאר בעונה הבאה. על פי הדיווח גם צ'לסי וליברפול עוקבות אחרי מצבו של השחקן שמלהיב את אירופה.

חביצ'ה קברצחליה, שחקן נאפולי חוגג. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
נאפולי קנתה אותו ב-10 מיליון יורו, כעת הוא שווה פי 10/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

אלא שמי שתרצה לרכוש אותו תצטרך לשלם הרבה מאוד כסף. חביצ'ה נרכש תמורת 10 מיליון יורו בלבד בקיץ, אך על פי ההערכות של המומחים היכולת שלו הכפילה ב-10 את ערכו והוא שווה כיום בסביבות 100 מיליון יורו. כזכור, ריאל מדריד כמעט צירפה בקיץ את קיליאן אמבפה שנשאר בסופו של דבר בפריז וחביצ'ה עשוי להיות תחליף הולם ולחבור אצל אלופת אירופה לקארים בנזמה ו-ויניסיוס בקו הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully