וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה שב לנצוץ בהגנה: "הוא ימשיך לשמור על השחקנים הכי טובים"

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 9:50

הישראלי זכה למחמאות מאנסלד והתקשורת האמריקאית, לאחר שרשם שיא עונתי בדקות וחסימות, וגם את מדד הפלוס-מינוס הגבוה במשחק. המאמן: "נמשיך לאתגר אותו, ראיתי ממנו עוד שיפור"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, הצליחה וושינגטון לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולנצח את פילדלפיה 111:121 הלילה (בין רביעי לחמישי) - אותה פילדלפיה לה הפסידה מוקדם יותר השבוע. הפעם ניצלו הוויזארדס את היעדרותו של ג'ואל אמביד, כשדני אבדיה שוב עלה מהספסל, אך הפעם קיבל יותר קרדיט מווס אנסלד. הישראלי קיבל 29 דקות - שיא אישי העונה, משמעותית יותר מאנתוני גיל שהחליפו בחמישייה (17), ונראה אקטיבי מתמיד, בדרך למדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר על הפרקט (+17).

כמו תמיד העונה, מידת הקרדיט שקיבל מאנסלד היתה ביחס ישיר ליכולתו של הישראלי בהגנה, ואבדיה סיפק את הסחורה עם שיא עונתי (שווה ערך לשיא קריירה) של שלוש חסימות - אחת מהן מכרעת, ביתרון 111:115, שתי דקות לסיום, על ג'יימס הארדן. הוא הוסיף גם חמש נקודות (1 מ-3 מהשדה) ו-8 ריבאונדים.

"זה היה אחד המהלכים הכי פחות מוערכים במשחק", צייצו ברשת NBC. "מאותו רגע, פילי לא קלעה אפילו נקודה". גם העיתונאי היווני כריסטוס צלטאס התרשם וצייץ: "צריך לדבר יותר על ההתקדמות ההגנתית של אבדיה. הוא מבין יותר את המשחק בצד הזה של הפרקט. החסימה הזו על הארדן היא חלק מהשיפור הזה - הוא פשוט נעל אותו".

את החגורה המסורתית המחולקת לשחקן ההגנה הטוב ביותר של הקבוצה העניק אבדיה - שהחזיק בה מוקדם יותר העונה - לבראדלי ביל:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"נמשיך לאתגר את דני הגנתית, לשמור על השחקנים המרכזיים", אמר אנסלד בסיום. "הוא ביצע שלוש עבירות בשלב מוקדם, הייתי מודאג, אבל הוא הצליח להישאר על הפרקט ולהשיג עצירות חשובות ברבע האחרון בלי לבצע עבירות נוספות. ראיתי ממנו עוד התפתחות. הגודל שלו, היכולת שלו לעבור דרך חסימות ולשים לחץ על השחקנים הנמוכים - זה משפיע עליהם. זה לא תמיד מושלם, אבל מאפשר לך להיות גמיש יותר בחילופים ולשמור על הרכבים גבוהים. ראינו גם את היכולות של דני לקחת ריבאונדים ולהריץ התקפות מתפרצות".

בדומה לאבדיה, לוויזארדס יש בחירת טופ 10 נוספת שעולה מהספסל -רוי האצ'ימורה, שהוסיף 10 נקודות ו-10 ריבאונדים והמשיך את פתיחת העונה החיובית שלו. "זו טקטיקה מוזרה, להעלות שתי בחירות טופ 10 מהספסל, אבל זה היה מכריע לניצחון", נכתב ב-NBC. "לדני אולי היתה את המשימה הקשה מכולן, לשמור על ג'יימס הארדן לדקות ארוכות, אבל ההגנה שלו היתה הכי טובה שאפשר לבקש. לפתוח בחמישייה עם גיל, כשיש לך את אבדיה, האצ'ימורה ו-וויל בארטון, נראה כמו אסטרטגיה קצת משוגעת, אבל זה עבד באופן מושלם. השלישייה הזו יכולה להיות הסופר-סאבס של הוויזארדס".

מעל כולם היה זה קריסטאפס פורזינגיס, עם 30 נקודות (9 מ-13 מהשדה, 11 מ-11 מהעונשין), 9 ריבאונדים ו-3 חסימות. בראדלי ביל תרם 29 נקודות, והוויזארדס כעת במאזן 4:4, בתקווה להמשיך במומנטום ביום שישי מול ברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully