וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עין תחת עין: יוסטון ניצחה בפילדלפיה 0:5 והשוותה ל-2:2 בוורלד סיריס

לאחר ההשתקה במשחק 3, האסטרוס לא הרשו לחובטי הפיליז לחבוט כלל, ועם אינינג חמישי גדול ניצחו 0:5 והשוו ל-2:2 את הסדרה. משחק 5 - הלילה

במשחק 3 פילדלפיה השביתה את המחבטים של יוסטון, ניצחה 0:7 ועלתה ל-1:2 בוורלד סיריס, אבל בבייסבול לא צריך יותר מדי זמן להתאוששות. כריסטיאן חאבייר רשם שישה אינינגים עם תשעה סטרייקאאוטים מבלי שהרשה אפילו חבטה אחת, גם שלושת מחליפיו לא אפשרו לפיליז להכות בכדור התקפת האסטרוס הפציעה באינינג החמישי, רשמה השתקה משלה ועם ניצחון 0:5 השוותה ל-2:2, כשהמשחק החמישי בסדרה ייערך הלילה, גם הוא בפילדלפיה.

חאבייר לא הפסיק לאמלל את חובטי הפיליז, אבל ארון נולה שמולו נתן קרב יפה במשך ארבעה אינינגים - עד שבחמישי התפרק יחד עם מחליפיו. הוא מילא את הבסיסים ללא פסולים והוחלף על ידי חוסה אלברדו, ואז התחיל הקונצרט. יורדן אלברז נפגע מהכדור, מה שהעלה אותו לבסיס ואת יוסטון ל-0:1. אלכס ברגמן הלוהט בסדרה חבט לדאבל, ג'רמי פניה וחוזה אלטובה הגיעו הביתה - 0:3. קייל טאקר חבט כדור הקרבה שאפשר לאלברז להקיף גם כן וסינגל של יולי גוריאל הכניס את ברגמן - 0:5.

בהמשך לא אפשרו מחליפי האסטרוס לפיליז לחבוט, ובכך נרשם הנו היטר השני בהיסטוריה של הוורלד סיריס והראשון הקבוצתי. במשחק 5 הלילה יעלה נואה סינדגארד מפילדלפיה, כשמולו ג'סטין ורלאנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully