וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה הודו: "לא עמדנו על הרגליים, הם הגבירו קצב והיינו סחוטים"

3.11.2022 / 7:51

אכזבה עצומה במכבי חיפה בעקבות התבוסה מול בנפיקה, תחושות מעורבות בקרב השחקנים: "נכון שספגנו הרבה, אבל גם כבשנו הרבה". בכר החמיא ליריבה ("הקבוצה הכי טובה ששיחקתי מולה") והבהיר: "יהיו הרבה שינויים אחרי הפגרה". במועדון לא אהבו את הירידה של אצילי לחדר ההלבשה

תקציר: שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

1.

אכזבה עצומה במכבי חיפה מהתבוסה 1:6 לבנפיקה במשחק שסיים את דרכה של האלופה בליגת האלופות. בסוף המשחק היו נראים שחקני חיפה מאוכזבים ועצבניים מאוד וזאת לאור התבוסה והשערים שספגו לקראת סוף המשחק. לאורך 60 הדקות הראשונות בחיפה הרגישו שהם יכולים לסיים במקום השלישי בבית, אלא שבחצי השעה האחרונה הקבוצה התפרקה לגמרי. "לא עמדנו על הרגליים", הודה שחקן בקבוצה, "הם הגבירו את הקצב ואנחנו כבר היינו סחוטים".

בקבוצה רצו מאוד לסיים את הקמפיין בתוצאה טובה ולכן האכזבה, אבל בצוות המקצועי ובהנהלה מסכמים את הקמפיין כולו כמוצלח מאוד. "קשה לסכם קמפיין אחרי שני משחקים כאלה. גם הפעם בחצי הראשון הגענו למצבים, אבל בסוף התפרקנו", הסביר ברק בכר, "אני גאה בכל אחד מהשחקנים והעובדים של המועדון וצריך לפרגן למערכת". גם בקרב השחקנים יש תחושות מעורבות ולמרות שתי התבוסות האחרונות, השחקנים מרוצים מהקמפיין שרשמו. "הייתה לנו מטרה להראות שאנחנו יכולים לשחק וליזום מול קבוצות כאלה וזה מה שעשינו", אמר שחקן בקבוצה, "העובדה היא שנכון שספגנו הרבה אבל גם כבשנו הרבה". בכר החמיא גם ליריבה הפורטוגלית: "זו הקבוצה הכי טובה ששיחקתי מולה כמאמן. בנפיקה לדעתי תגיע לחצי גמר. היא קבוצה אדירה והצלחנו בחצי הראשון לצמצם פערים בצורה מדהימה. נראה כאילו הם משחקים על הכפול 2 בוואטסאפ".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. רויטרס
"בנפיקה הקבוצה הכי טובה ששיחקתי מולה כמאמן". בכר/רויטרס

2.

כעת, במכבי חיפה יתפנו לליגה המקומית, כאשר המטרה היא לזכות באליפות כדי לנסות עונה הבאה להעפיל שוב לליגת האלופות. "אין ספק שהליגה זה הדבר הכי חשוב. כולנו חולמים שזה לא יהיה דבר חד פעמי ובשביל זה צריך לקחת שוב אליפות", אמרו במועדון . בחיפה יודעים ששחקנים רבים סחוטים וכן יש פציעות לא מעטות, כשהמטרה היא לצלוח את שלושת המשחקים עד היציאה לפגרת המונדיאל ולאחריה לרענן את השחקנים ואולי אף לעשות כמה שינויים בחודש ינואר.

"גם הפעם יש לנו את חוק 24 שעות ועכשיו השחקנים יוכל להתבאס, בטח על הפסד כזה, אבל היום כבר נתחיל להתכונן ליום ראשון." הסביר המאמן, "זה לא מובן מאליו להיות במקום הראשון עם כל העומסים ולא יהיה קל בטדי, אבל נצליח למצוא את הכוחות. אחרי הפגרה נעשה הרבה רענונים ושינויים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
הרבה גבות הורמו כשהוא לא פתח. אצילי/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס על התבוסה של מכבי חיפה

3

הרבה גבות הורמו אמש כאשר עומר אצילי לא פתח בהרכב. בכר חשב שמבחינה טקטית הוא צריך אמצע מעובה יותר והחליט לוותר על אצילי, שהיה נראה מאוכזב מאוד מההחלטה. בסיום אצילי ירד ישירות לחדר ההלבשה עם השריקה כשהוא נראה עצבני במיוחד. אנשי חיפה עוד הסתכלו על אצילי אך ויתרו על ניסיון להשאירו על כר הדשא. במועדון לא אהבו את הירידה הישירה, אך שחקנים בקבוצה הבהירו שהכעס של אצילי היה על השערים האחרונים שספגה הקבוצה. אצילי אף ניסה למנוע משחקני בנפיקה לקחת מהר את הכדור לאמצע אחרי השערים ואף ספג כרטיס צהוב על כך, כשגם מוחמד אבו פאני כעס על כך בעוד שחקני בנפיקה הסבירו לשניים עוד על כר הדשא שאין זה כדי להשפיל את חיפה, אלא בגלל הרצון שלהם לסיים במקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף על פריז סן ז'רמן.

דבר נוסף אותו בטוח אהבו פחות בחיפה הוא כל נושא שלטי המחאה שהונפקו לכמה דקות ביציע הצפוני כנגד אור שחר, בנו של הבעלים. בארגוני האוהדים קיוו שהמועדון לא ימכור כרטיסים למשחק מול בית"ר בשל המחאה שלהם על אלימות משטרתית. בסיום פנה הקפטן נטע לביא לאוהדים וביקש מהם להגיע ביום ראשון. "אני רוצה שהם יגיעו אבל אני לא נכנס לזה, אני יכול לבקש: שימו הכל בצד ותגיעו. מול הפועל ירושלים היינו צריכים אותם, הלוואי שיגיעו אבל לפעמים זה דברים שהם גדולים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully