וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי כפי שלא נראה מעולם": צפו בנאום המצמרר לפני גמר הקופה

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 21:48

בסרט חדש של נטפליקס נראה מסי מטריף את חבריו לפני גמר הקופה מול ברזיל בנאום מוטיבציה מרגש. די מריה הודה: "זה היה מיוחד"

תקציר ניצחונה של ארגנטינה 0:1 על ברזיל בגמר קופה אמריקה 2021/ספורט1

נאום אמוציונלי של ליאונל מסי בחדר ההלבשה לפני המשחק של נבחרת ארגנטינה בגמר הקופה אמריקה נגד ברזיל נחשף היום (רביעי) במסגרת פרומו לסרט דוקומנטרי חדש שיעלה בנטפליקס ("Sean eternos: Campeones de America" - להיות נצחיים: אלופי דרום אמריקה).

מסי הוליך את ארגנטינה כקפטן לזכייה בתואר על אליפות דרום אמריקה, מה שהיה התואר הראשון שלו במדי הנבחרת, אחרי שרשרת ארוכה של אכזבות, כאשר ארגנטינה ניצחה 0:1 את יריבתה הגדולה ברזיל בגמר במראקנה.

לפני המשחק "הפרעוש" ניסה לדרבן את חבריו, והקפטן, שבמשך שנים נאמר עליו שהוא לא מנהיג סוחף, דיבר מהלב בצורה לא אופיינית, או לפחות בדרך שאינה מוכרת לחובבי הכדורגל שמכירים אותו יותר כטיפוס מופנם. "הוא פשוט השתגע שם", אמר עליו אנחל די מריה כשהתייחס לנאום, וכמובן גם ברשת הגיבו על כך שזה "מסי שלא נראה מעולם".

בין הדברים שאמר מסי לחבריו לנבחרת: "45 ימים לא ראינו את המשפחות שלנו חברים. הייתה לנו מטרה, ואנחנו רחוקים צעד אחד קטן מלהשלים אותה... אין כזה דבר צירוף מקרים חברים. אתם יודעים מה? המשחק הזה אמור היה להיות משוחק בארגנטינה, ואלוהים הביא אותו לכאן - אלוהים הביא אותו לכאן כדי שאנחנו נזכה ונוכל להניף את הגביע כאן במראקנה חברים, כדי שהוא יוכל להיות אפילו מתוק יותר עבור כולנו. אז בואו נעלה עם ביטחון ועם רוגע, כי אנחנו מביאים את הגביע הזה הביתה".

מסי כזכור הפסיד שלושה גמרים רצופים בין 2014 ל-2016, וזה היה התואר הראשון שלו - ושל ארגנטינה אחרי 28 שנה. כעת הוא מקווה להצעיד בחודש הבא את ארגנטינה לזכייה במונדיאל בקטאר, כשהוא באופן אישי נמצא בכושר מצוין ונבחרתו מגיעה ללא ספק כאחת הפייבוריטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully