וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בלבן: לייפציג הצטרפה מהמקום השני לריאל מדריד בשמינית הגמר

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 21:37

הבלאנקוס לא התקשו מול האלופה הסקוטית וניצחו 1:5 משערים של מודריץ' (6) ורודריגו (21) בפנדל, כשאסנסיו (51), ויניסיוס (61) ו-ואלוורדה (71) הוסיפו, ז'וטה (84) צימק. ליאל עבדה סחט פנדל שיוראנוביץ' החמיץ. השוורים עלו לשלב הבא אחרי 0:4 על שחטאר דונייצק

שלב הבתים בליגת האלופות יסתיים הערב (רביעי) כשבית נוסף כבר ננעל עם ניצחונה של ריאל מדריד 1:5 על סלטיק וליאל עבדה. לייפציג גברה 0:4 על שחטאר דונייצק והצטרפה לאלופת אירופה דרך המקום השני בבית ו'.

שחקן סלטיק ליאל עבדה לצד שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. GettyImages
סחט פנדל שהוחמץ. ליאל עבדה/GettyImages

ריאל מדריד - סלטיק 1:5

הבלאנקוס השלימו את המשימה איתה פתחו את הערב והיא סיום הבית במקום הראשון עם ניצחון קליל על האלופה הסקוטית. אלופת אירופה עלתה ליתרון בדקה השישית מפנדל מוצלח של לוקה מודריץ', שהפך אותו לכובש מהנקודה הלבנה המבוגר ביותר בתולדות ליגת האלופות. בדקה ה-21 רודריגו הכפיל את התוצאה, גם הוא בבעיטת עונשין, אחרי שבעיטה שלו פגעה ביד של מאט אוריילי. ליאל עבדה שפתח בהרכב של סלטיק הצליח לסחוט בדקה ה-34 פנדל, אך ראה את טיבו קורטואה הודף את הבעיטה של יוסיפ יוראנוביץ'. שחקן הכנף הישראלי השלים 64 דקות וראה במחצית השנייה את דני קרבחאל במסירת רוחב למרקו אסנסיו שבעט חזק ושטוח לפינה של ג'ו הארט את השלישי (51) של הספרדים. ויניסיוס כבש מקרוב (61) ו-ואלוורדה הוסיף את החמישי (71) עם בעיטה מחוץ לרחבה. ז'וטה כבש בכדור חופשי (84) שער ניחומים. הסקוטים מסיימים את הקמפיין האירופי ללא ניצחון ובמקום האחרון בבית, ריאל מדריד תחכה להגרלת שמינית הגמר ביום שני.

מהלך המשחק

דקה 6: גול! טעות של ג'ו הארט בהגנת סלטיק גרמה לאיבוד כדור של הסקוטים, פדריקו ואלוורדה ניצל זאת ובעט כדור שפגע בידו של מוריץ ינץ והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. לוקה מודריץ' לא התבלבל והעלה את הבלאנקוס ליתרון. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 21: גול! בעיטה של רודריגו פגעה בידו של מאט אוריילי. רודריגו ניגש לנקודה הלבנה ודייק מול הארט. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 34: ליאל עבדה פרץ יפה על קו ימין וחדר לרחבת ריאל מדריד. פרלאן מנדי הכשיל את שחקן הכנף הישראלי, אבל טיבו קורטואה הדף את הבעיטה של יוסיפ יוראנוביץ'.

דקה 51: גול! כדור רוחב של דני קרבחאל מצא את מרקו אסנסיו פנוי, והספרדי בעט בעוצמה לפינה של הארט. 0:3 לריאל מדריד.

דקה 61: גול! מהלך נהדר של ואלוורדה על קו ימין הסתיים בכדור רוחב שלו לרחבת סלטיק, ויניסיוס היה שם כדי להבקיע מקרוב את הרביעי של הבלאנקוס. 0:4 לריאל מדריד.

דקה 71: גול! לוקאס ואסקס מצא על קצה רחבת ה-16 את ואלוורדה שהמשיך בכושר הכיבוש הנפלא שלו והבקיע באלגנטיות את החמישי. 0:5 לריאל מדריד.

דקה 84: גול! ז'וטה בעט כדור חופשי יפייפה על סף הרחבה מעל החומה ולרשת של קורטואה וצימק את התוצאה ל-5:1 לזכות ריאל מדריד.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. GettyImages
הפך לכובש הפנדל המבוגר בתולדות המפעל. לוקה מודריץ'/GettyImages
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
הצטרפה לריאל בשלב הבא. שחקני לייפציג חוגגים/GettyImages

שחטאר דונייצק - ר.ב. לייפציג 4:0

אלופת אוקראינה אירחה באצטדיון בורשה את מחזיקת הגביע הגרמני, כשרק ניצחון יעלה אותה מעל לייפציג בדרך לשמינית הגמר. בדקה התשיעית מתפרצת קטלנית של כריסטופר אנקונקו הגיעה לטימו ורנר שבעט לשער. הכדור נהדף, והחלוץ הצרפתי היה ראשון להגיב ולהעלות את הגרמנים ליתרון. החלוץ הגרמני הוחלף בדקה ה-19 בעקבות פציעה, שבועיים וחצי לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל בקטאר. מוחמד סימקן העביר בדקה ה-50 כדור גבוה לאנדרה סילבה שדחק מקרוב את השני של השוורים. דומיניק סובוסלאי הצטרף לחגיגה בדקה ה-62 ודני אולמו חתם (68) את תוצאת הסיום. לייפציג הצטרפה לריאל מדריד בשלב הבא, שחטאר דונייצק תסתפק בליגה האירופית מהמקום השלישי.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! איבוד כדור של האוקראינים בחצי המגרש שלהם הגיע לכריסטופר אנקונקו. הצרפתי דהר קדימה ומצא את טימו ורנר שנהדף, אבל אנקונקו בעט פנימה את הריבאונד. 0:1 ללייפציג.

דקה 50: גול! כדור גבוה של מוחמד סימקין הטעה את שחקני הגנת שחטאר ואנדרה סילבה דחק מקרוב כדי לקרב את קבוצתו לשמינית הגמר. 0:2 ללייפציג.

דקה 62: גול! מתפרצת קטלנית של הגרמנים דרך אנקונקו המשיכה לדומיניק סובוסלאי שעקף את השוער וגלגל בקלות את השלישי. 0:3 ללייפציג.

דקה 68: גול! כדור חופשי של לייפציג עבר מאמיל פורסברג לדני אולמו שחדר בקלות לרחבת האוקראינים ובעט כדור שפגע בראש של שחקן הגנת שחטאר בדרך לרשת. 0:4 ללייפציג.

הגרלת שלב שמינית גמר ליגת האלופות תתקיים ביום שני בשבוע הבא (7.11) בשעה 13:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully