וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפורטוגל מבהירים: "בנפיקה הגיעה במטרה לנצח את מכבי חיפה"

הנשרים אמנם הבטיחו את מקומם בשמינית גמר האלופות, אבל ניצחון בכרמל ומעידה של פ.ס.ז' יובילו להגרלה נוחה יותר על הנייר. וריסימו עשוי לשחק לראשונה העונה

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

בנפיקה כבר הבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל הנשרים ממש לא רוצים דווקא באצטדיון בחיפה לרשום את הפסדם הראשון העונה בכל המסגרות. יתרה מכך, בתקשורת הפורטוגלים משוכנעים שהמאמן רוג'ר שמידט מגיע למשחק הערב נגד מכבי חיפה (רביעי, 22:00) במטרה לנצח, בתקווה שבמקביל תירשם מעידה של פריז סן ז'רמן מול יובנטוס שתסדר לקבוצתו את המקום הראשון בבית והגרלה נוחה יותר בשלב הבא, לפחות על הנייר.

לאחר שבנפיקה גברה על יובנטוס במחזור הקודם והדיחה אותה מליגת האלופות, רבים במכבי חיפה האמינו שעבורם זו בשורה מעולה כי ייתכן שהפורטוגלים ירשו לעצמם לזלזל בביקור בישראל וכך מכבי חיפה אולי תצליח לצאת מהבית הקשה שאליו הוגרלה במקום השלישי ועם הכרטיס שיבטיח לה המשך עונה אירופית בליגה האירופית. עם זאת, נראה כי השינויים הצפויים בהרכב בנפיקה לא יהיו מהותיים כפי שסברו תחילה הירוקים, שמבחינתם, כפי שהיה גם במשחקים הקודמים, מגיעים גם כן במטרה לשחק כדורגל חיובי ולצבור נקודות.

כידוע, מכיוון שבנפיקה ופריז סן ז'רמן נפרדו פעמיים בתיקו, במקרה של שוויון נקודות ביניהן בפסגה תסיים זו שהפרש השערים שלה יהיה טוב יותר. ערב מחזור נעילת שלב הבתים, הן בשוויון עם 11 נקודות לכל אחת, אבל לאלופת צרפת יתרון משמעותי כי היא ב-8+ בהפרש השערים, כפול מבנפיקה.

בקישור אנסו פרננדס המושעה לראשונה העונה לא ייטול חלק במשחק של בנפיקה, עד כה שותף בכל משחקי הקבוצה בכל המסגרות, אולם מי שעשוי לשחק לראשונה העונה הוא הבלם לוקאס וריסימו, שחקן נבחרת ברזיל עד שנפצע בנובמבר בשנה שעברה. וריסימו לאחרונה חזר לכר הדשא והספיק לרשום שתי הופעות בקבוצת המילואים של בנפיקה, כך שבכרמל צפויה הופעתו הרשמית הראשונה מאז הפציעה הקשה לפני שנה. רוג'ר שמידט עשוי לפתוח איתו היום או לכל הפחות לאפשר לו לעלות מהספסל.

בנפיקה הגיעה לישראל אמש תחת אבטחה כבדה ועל פי התקשורת המקומית המתינו לקבוצה בבית המלון בכרמל ארבעה אוהדים - שלושה מבראגה ואחד מלוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully