וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקור הקריסה במשחקי חוץ ופענוח הביקורת של איביץ'

2.11.2022 / 9:13

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, במכבי תל אביב עסוקים בניסיון להבין מדוע השחקנים נופלים מחוץ לבלומפילד. בקבוצה משוכנעים שהמאמן מבין שדברי הביקורת שלו היו מיותרים ובטוחים שהם נבעו מסערת רגשות

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

מכבי תל אביב החלה כבר אתמול (שלישי) לתחקר את עצמה ולנסות להבין מדוע יש נפילה כל כך גדולה באיכות הקבוצה במשחקי החוץ. מסקנות עדיין אין, אבל במועדון מתכוונים לנסות ולפענח מה מביא את השחקנים להציג יכולת כל כך ירודה מחוץ לבלומפילד.

המאמן ולאדן איביץ' והצוות שלו יושבים על זה וגם השחקנים יתבקשו לחוות דעה ולנסות להסביר את הפער העצום בין הבית לחוץ. בבלומפילד מכבי תל אביב נהנית העונה מ-100 אחוזי הצלחה והפרש שערים של 1:18. בחוץ הקבוצה עומדת על פחות מ-50 אחוז והפרש שערים 4:7. בשלושה מתוך חמשת משחקי החוץ שלה העונה, הקבוצה לא כבשה שער.

גורם במועדון אמר הבוקר כי צריך לקחת בחשבון ששני משחקי החוץ הכי קשים, מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, שוחקו עד כה ומדובר בשתי יריבות לא פחות איכותיות ממכבי תל אביב, כך שסביר להפסיד להן. יחד עם זה, השאלה שעדיין נשאלת היא מדוע יש ירידה כל כך דרסטית באיכות המשחק של הקבוצה. "נכון לעכשיו יש מכבי תל אביב של בלומפילד ומכבי תל אביב של משחקי החוץ וצריך להבין ממה זה נובע", אומרים במועדון.

במועדון מצפים שאיביץ' ימצא תשובות לסוגייה הזו.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
יצטרך לגרום לסערה לשכוך. איביץ'/לירון מולדובן

במכבי תל אביב שמעו את הדברים של איביץ' בסיום המשחק שלשום ובטוחים שהוא היה בסערת רגשות אחרי ההפסד וההרחקה שלו בכרטיס אדום. במועדון בטוחים כי הסרבי מבין הבוקר שהוא יכול היה להימנע מביקורות מרומזות ולהתמקד בניתוח המשחק בלבד.

בשבת תארח מכבי תל אביב את סקציה נס ציונה בשעה 15.00. אוסקר גלוך בספק גדול למשחק. יונתן כהן יקבל דקות ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully