וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורטון צפוי להחמיץ את טרנטו, זלמנסון: "בטוחים ביכולת שלנו"

2.11.2022 / 8:33

הפועל תל אביב תארח את האיטלקים (19:45, ספורט1) שעדיין לא ניצחה העונה ביורוקאפ ותיאלץ להסתדר ככל הנראה ללא הסנטר שסובל מפציעה קלה בכתפו. בקבוצה ביקשו מהאוהדים להקדים בואם בעקבות מירוץ הלילה של תל אביב

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

הפועל תל אביב תארח הערב (רביעי, 19:45, ספורט1) את טרנטו האיטלקית במסגרת המחזור הרביעי ביורוקאפ. האדומים מגיעים למשחק עם מאזן של שני ניצחונות והפסד אחד, חוזרים למשחק ביתי לראשונה אחרי שלושה שבועות, ואילו היריבה הפסידה את כל משחקיה באירופה עד כה, אך בליגה מדורגת בצמרת. בקבוצה ביקשו מהקהל להקדים הערב את הגעתם לאולם בשל מירוץ הלילה של תל אביב שיגרום לחסימת שדרות רוקח החל מהשעה 18:45.

מי שלא אמור לשחק הערב במדי האדומים הוא הסנטר כריס הורטון, אחד המצטיינים של הפועל בחודש שעבר. הורטון ספג מכה בכתפו במשחק נגד עירוני קרית אתא במוצאי שבת ועבר סדרה של בדיקות שגילתה כי הוא סובל ממתיחה בגיד הכתף. בהפועל תל אביב ינסו עוד להכשירו להערב, אך ההערכה היא כי הורטון יחמיץ את המשחק ונטל משחק הפנים של הקבוצה יפול על עידן זלמנסון, שנמצא בכושר אישי טוב, וג'יילן הורד.

עידן זלמנסון, תומר גינת, שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
צפויה לו עבודה רבה בצבע. זלמנסון/דני מרון

"אנחנו באים במצב רוח טוב למשחק הזה", אמר זלמנסון לקראת המשחק, "אחרי שלושה משחקים ביורוקאפ ומאזן 0:3 שפתחנו את הליגה אנחנו בטוחים ביכולות שלנו ומרגישים שאנחנו מכירים אחד את השני טוב יותר ממשחק למשחק. זה נכון שגם במשחקי החוץ הקהל שלנו באים, אבל אין כמו בבית. לא שיחקנו פה הרבה זמן, ואנחנו מתרגשים ולא יכולים לחכות לעלות על הפרקט. אנחנו מחכים לשמוע את האוהדים ולראות את ההצגה ביציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully