וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אעשה הכל בשביל הקבוצה": הויביירג במרכז החגיגה של טוטנהאם

קשר התרנגולים כבש את שער הניצחון שהעלה את קבוצתו של קונטה מהמקום הראשון לשמינית הגמר: "אני לא הכי מוכשר בקבוצה, אבל זה שסומכים עליו". לוריס: "זה היה מאבק פסיכולוגי גדול"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

מחזור הסיום הדרמטי של שלב הבתים בליגת האלופות בבית ד' הבטיח הרבה וקיים, כשערב המחזור כל קבוצה הייתה יכולה לסיים במקום שמוביל לשמינית הגמר. איינטרכט פרנקפורט עלתה מהמקום השני אחרי מהפך על ספורטינג ליסבון בניצחון 1:2 שהוריד את הפורטוגלים למקום השלישי ושלח אותה לליגה האירופית. במקביל, טוטנהאם הפכה בעצמה את הפיגור מול מארסיי ל-1:2 דרמטי שהדיח את מארסיי מאירופה והעלה אותה לשלב הבא מהמקום הראשון. במהלך הערב, כל קבוצה הייתה במצב של עלייה לשלב הבא והדחה.

דאגה נרשמה בקרב אוהדי התרנגולים כשכוכב הקבוצה, יונג מין סון נפצע בפניו בדקה ה-29 והודח. כאמור, קפטן הנבחרת הדרום קוריאנית צפוי להוביל את נבחרתו בשלב הבתים במונדיאל שיתחיל בעוד שבועיים וחצי, כשגם רודריגו בנטנקור, קשרה של נבחרת אורוגוואי, הוחלף לקראת הסיום בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי. השניים נראו חוגגים בסיום, כשהאחרון אפילו רץ לחגוג את שער הניצחון של הלונדונים.

בנטנקור הפך העונה לאחד השחקנים החשובים במערך של אנטוניו קונטה, ובסיום המשחק החמיא לו שחקן העבר של טוטנהאם, גלן הודל: "רודריגו בנטנקור הוא האיש שהפך הערב את ההופעה של טוטנהאם בצורה מוחלטת".

שחקן טוטנהאם קלמון לנגלה חוגג. GettyImages
עלייה מהמקום הראשון בערב מלא תהפוכות. שחקני טוטנהאם חוגגים/GettyImages

כובש שער הניצחון של הקבוצה מלונדון, פייר אמיל הויביירג התראיין בסיום והביע את ההערכה שלו לחבריו לקבוצה והרצון להילחם עד הסוף: "אני לא השחקן המוכשר ביותר בקבוצה, אבל אני השחקן שהם סומכים עליו גם כשהמצב רע וכואב. אני אהיה שם בשבילם והם בשבילי, כי ככה חונכתי לשחק כדורגל. אעשה הכל בשביל הקבוצה הזאת".

כובש השער הראשון קלמון לנגלה הוסיף: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אולי בגלל שלא ידענו אם להתקיף או להגן. אחרי השיחה בחדר ההלבשה התחלנו עם יותר כוח ושיחקנו טוב מאוד בחצי השני. אני שמח שכבשתי, אבל עוד יותר שעזרתי לקבוצה שלנו".

הוגו לוריס הודה: "ציפינו למשחק מהסוג הזה, זה מקום קשה מאוד לשחק בו והראינו אופי גדול. זה היה קרב גדול, וגם מאבק פסיכולוגי כי הרגשנו בחצי הראשון שלמארסיי אין מה להפסיד, ובחצי השני לנו לא היה מה להפסיד. כשנתקלנו בקשיים, הראינו אופי גדול".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אנטוניו קונטה חוגג מהיציע

טוטנהאם תוגרל מהמקום הראשון יחד עם איינטרכט פרנקפורט שסיימה במקום השני ביום שני הקרוב (7.11) בשעה 13:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully