וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח: "תחושה נהדרת, ניצחנו את אחת הקבוצות הטובות בעולם"

כוכב ליברפול חגג את ה-0:2 על נאפולי: "זה ייתן לנו ביטחון להמשך". ספאלטי מרוצה על אף ההפסד: "זה הוכיח שאנחנו חזקים מאוד"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

התבוסה 4:1 שחטפה ליברפול מנאפולי במחזור הפתיחה של ליגת האלופות גרמה לרבים לחשוש שמא סגנית אלופת אירופה עלולה שלא להצליח לשרוד אפילו את שלב הבתים. אלא שמאז, חרף האכזבות הגדולות בליגה, הקבוצה של יורגן קלופ עושה את המוטל עליה במפעל האירופי הבכיר. הערב (שלישי) היא ציינה את ניצחונה החמישי ברציפות בליגת האלופות - הפעם 0:2 מתוק על אותה נאפולי, שאמנם לא הספיק כדי לסיים בראש בית א', אבל כן שולח את קלופ ושחקניו לשמינית הגמר עם מצב רוח טוב.

מוחמד סלאח, שכבש זה משחק חמישי ברציפות בליגת האלופות, לראשונה בקריירה שלו, השתווה לסטיבן ג'רארד עם 41 שערים בינלאומיים עבור המרסיסיידרס. "לנצח נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם זו תחושה נהדרת", סיכם. "צריך להמשיך ככה. זו תוצאה טובה שתתן לנו ביטחון להמשך הדרך, בגביע ובליגה. חשוב שניצחנו, שיחקנו טוב. אנחנו לא עושים עבודה טובה מספיק בליגה, אבל אולי זה ידחוף אותנו ואני מקווה שנתשפר".

דרווין נונייס, שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-98, חגג שער שלישי בשלושת משחקיו האחרונים בליגת האלופות, ושער חמישי בשבעת משחקיו האחרונים בכל המסגרות.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, דרווין נונייס. רויטרס
כובשי השערים. סלאח ונונייס/רויטרס

מנגד, הרצף המדהים של הפרטנופיי נקטע על 21 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, אך לוצ'יאנו ספאלטי בכל זאת מרוצה. "אני חושב ששיחקנו מצוין", התעקש. "ברוב המשחק החזקנו בכדור, יצרנו הזדמנויות ושלטנו במשחק. ככל שנקפו הדקות ראיתי שאנחנו קצת עייפים וניסינו להכניס עוד קצת מהירות, אבל זה לא הספיק. ליברפול יותר מנוסה מאיתנו בלשמור על אינטנסיביות למשך 90 דקות".

ובכל זאת, ספאלטי מעפיל לשמינית הגמר עם ציפיות גבוהות - זו בסך הכל הפעם השנייה בתולדות המועדון שהוא מסיים ראשון בשלב הבתים: "המשחק הזה מוכיח שאנחנו קבוצה חזקה מאוד. השחקנים שלי סיפקו תצוגה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully