וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר מתאגרף העבר שניסה להבריח קוקאין בשווי מיליארד דולר

רשויות החוק בארה"ב עצרו את גוראן גוגיץ' המונטנגרי, לאחר שהיה מעורב בניסיון הברחה של 22 טון קוקאין מקולומביה לאירופה. עורך דינו: "הוא חף מפשע"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

קריירת האגרוף של גוראן גוגיץ' לא ממש המריאה לשום מקום, אך השבוע הוא בכל זאת הצליח לעלות לכותרות - אם כי בנסיבות קצת פחות חיוביות. המונטנגרי בן ה-43 נעצר בשדה התעופה במיאמי ומואשם בטענה שניסה להבריח לא פחות מ-22 טון (!) של קוקאין, המוערך בלמעלה ממיליארד דולר. מדובר באחד ממעצרי הקוקאין הגדולים ביותר שבוצעו בתולדות ארצות הברית.

גוגיץ', שניסה להמריא על טיסה לציריך, נעצר והואשם בשלושה סעיפים - כל אחד מהם עשוי להיות שווה עונש מינימלי של 10 שנים בכלא, וייתכן שגם מאסר עולם. ניסיונות ההברחה נעשו ב-2019, כשהוא ועמיתיו ניסו להעביר קוקאין מקולומביה לאירופה, דרך ארצות הברית, בפרט באמצעות אוניות משא בפילדלפיה.

גוגיץ', כך נטען, עמד בראש החבורה, אם כי עורך דינו התעקש כי הוא חף מפשע: "ההאשמות הללו הפתיעו אותו. הוא טוען שלא עשה דבר, ובסך הכל הגיע לארצות הברית לאירוע אגרוף".

המתאגרף המונטנגרי גוראן גוגיץ'. Friedemann Vogel/Bongarts, GettyImages
בדרך למאסר עולם? גוגיץ'/GettyImages, Friedemann Vogel/Bongarts

המונטנגרי בן ה-43 התאגרף בצורה תחרותית מ-2001 עד 2012 ורשם 21 ניצחונות וארבעה הפסדים. הקרב האחרון שלו היה בקיץ 2012, אז הכניע את ליביו אונגוראנו הרומני.

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully