וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חבל שזה נגמר ככה, אבל צריך להיות גאים בקמפיין הזה"

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 0:21

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-6:1 מול בנפיקה ואת שלב הבתים: "היינו תחרותיים מאוד ברוב המשחקים". אבו פאני: "נחזור לפה בשנה הבאה, בוודאות". לביא: "השחקנים סחוטים". אצילי ירד לחדרי ההלבשה בלי להודות לקהל. וגם: ההכנסות הכספיות מהקמפיין

המסע של מכבי חיפה בליגת האלופות הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם תבוסה כואבת של 6:1 בבית לבנפיקה. הירוקים נכנסו למחזור הסיום עם חלומות לסיים במקום השלישי בבית ולהמשיך לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, אך לשם כך היו זקוקים לתוצאה טובה יותר מזו של יובנטוס מול פריז סן ז'רמן במשחק המקביל. בסופו של דבר זה הסתיים בתבוסה, בעוד הגברת הזקנה נכנעה 2:1 בידי קבוצת הכוכבים מפריז. צ'ארון שרי עוד נתן לאוהדים אפשרות לפנטז כשאיזן ל-1:1 מהנקודה הלבנה (26), אולם במחצית השנייה הגיע הבליץ המוחץ של בנפיקה וסגר עניין. הירוקים סגרו את שלב הבתים עם שבעה שערי זכות לצד 21 ספיגות (שיא שלילי לקבוצה ישראלית במפעל) ושלוש נקודות - זכר לאותו ניצחון גדול על יובנטוס.

בסיום, ירד עומר אצילי - ששוב נותר מחוץ ל-11 ועלה כמחליף בדקה ה-63 - ישירות לחדר ההלבשה ולא נשאר להודות לקהל.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המסע הסתיים. בכר/מאור אלקסלסי

"זה לא נעים, כי נתנו משחק טוב במחצית הראשונה", סיכם ברק בכר. "אחרי ה-2:1 התפרקנו, שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בבית, אחת הטובות באירופה, וחבל שזה נגמר ככה. 6:1 זה כואב, אבל כשאתה נותן את המקסימום - וכל אחד נתן פה 100 אחוז - אי אפשר לבוא בטענות. צריך להיות גאים במה שעשינו בקמפיין הזה, מהמוקדמות ועד המשחק האחרון".

המאמן הירוק הוסיף ואמר: "הקהל תמך בנו בצורה בלתי רגילה, וזה לא מובן מאליו. להוציא את שני המשחקים האחרונים, היינו תחרותיים מאוד בכל המשחקים, וגם היום, עד הדקה ה-60. אבל באה לפה קבוצה בכושר מצוין, עם שחקנים טובים יותר. ניסינו לצמצם את הפערים, אבל זה יותר מדי. רואים את השחקנים שלנו, מאוד עייפים, מתוסכלים, כי כואב לסיים בצורה כזאת, אבל אני גאה בהם. לא אחלק ציונים, לא לעצמי ולא למועדון, זה היה קמפיין מכובד ואנחנו ממשיכים קדימה. נשארה לנו הליגה, וכדי לחזור למעמדים האלה, נצטרך לנקות את מה שהיה כבר ביום ראשון".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי לצד צ'ארון שרי. לירון מולדובן
תסכול רב. אצילי/לירון מולדובן

הקפטן נטע לביא הוסיף: "שני המשחקים האחרונים קצת מבאסים, זה לא מה שייצג את הקמפיין שלנו. אמרנו לכל אורך הקמפיין שאם נאבד ריכוז לשנייה אז ניענש, וזה מה שקרה לנו היום ב-30 הדקות האחרונות. עד הדקה ה-60 נתנו פייט לאחת הקבוצות הטובות באירופה. נתנו הכל בקמפיין הזה, כל השחקנים פה סחוטים מליגת האלופות, זה מאמץ אדיר שאי אפשר להסביר אותו. אנחנו כבר מתגעגעים ומקווים להיות פה שוב. כולנו למדנו המון בקמפיין הזה. כמו שזה היה חלום להגיע לפה, זה יהיה חלום לחזור לפה. באנו מאוד מוכנים למשחק, נתנו פייט אדיר במשך 60 דקות, אמנם אין להם שמות נוצצים כמו פריז, אבל בנפיקה תתן פייט לכל קבוצה באירופה".

מוחמד אבו פאני סיכם: "ניקח את הדברים הטובים, ניקח גם את הדברים הפחות טובים וננסה להשתפר בהמשך. אסור לנו להתפרק מול שום קבוצה, בטח בבית מול הקהל שלנו, זו תוצאה לא טובה אבל ממשיכים קדימה. היתה לנו תקווה לסיים במקום השלישי, כמובן ששיחקנו נגד קבוצות חזקות מאיתנו ועשינו את המקסימום. לא הצלחנו. נקווה שתהיה פעם הבאה. זה היה חלום לשחק בליגת האלופות, ובטח במכבי חיפה. אני שמח שנשארתי". כשנשאל האם הירוקים ישובו למעמד הזה גם בשנה הבאה, השיב: "כן. בוודאות".

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
"אנחנו כבר מתגעגעים ומקווים להיות פה שוב". לביא/מאור אלקסלסי

מבחינה כלכלית, מכבי חיפה יוצאת מליגת האלופות עם כמעט 20 מיליון יורו. היא קיבלה 15.64 מיליון על העלייה לשלב הבתים, 1.137 מיליון עבור מענק עשור, הניצחון על יובנטוס זיכה אותה ב-2.8 מיליון ועל המיקום עוד 214 אלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully