וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מחכה לטרנטו נטולת הניצחונות, הורטון בספק

1.11.2022 / 12:26

הסנטר של האדומים סובל מפציעה בכתף ועשוי להחמיץ את משחק היורוקאפ נגד הקבוצה האיטלקית (רביעי, 19:45, ספורט 1) שמציגה שלושה אקסים של ליגת העל וכישרון על בן 19 שכבר נבחר בדראפט

תקציר: ברצלונה - טנריפה 65:67/ספורט1

המסע האירופי של הפועל תל אביב יימשך מחר (רביעי, 19:45, ספורט 1) כשהקבוצה תארח טרנטו האיטלקית בהיכל שלמה. הפועל מגיעה אל המשחק עם שני ניצחונות משלושה משחקים ביורוקאפ, ואילו הקבוצה האיטלקית הפסידה עד כה את כל שלושת משחקיה במפעל.

בהפועל היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים במשחק החוץ בקרית אתא במוצאי שבת, משחק אליו הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים, ומקווים להמשיך את מגמת ההתאוששות גם נגד טרנטו. בהפועל בונים על תמיכת הקהל שצפוי למלא פעם נוספת את האולם הביתי, אך במקביל יודעים שכדי לנצח הם יהיו חייבים לעמוד במפתחות הטקטיים של הצוות המקצועי, לשלוט בקצב ולנצח במלחמה על הריבאונדים.

שחקן הפועל תל אביב כריס הורטון. מאור אלקסלסי
בספק לטרנטו. הורטון/מאור אלקסלסי

מי שעשוי להחמיץ את המשחק הוא הסנטר כריס הורטון שנפצע בכתף בניצחון על קרית אתא. הורטון לא התאמן בימים האחרונים אבל בהפועל עדיין אופטימיים שייתכן שישותף במשחק מחר ועושים מאמצים כדי להכשירו. בקבוצה סיפרו כי הפציעה של הורטון היא לא קשה במיוחד.

במקביל להכנות המקצועיות למשחק, בקבוצה ממשיכים לעודד את האוהדים שפתחו את קמפיין גיוס ההמונים כדי שהפועל תוכל לרשום חמישה זרים במשחקי הליגה. בהפועל עדיין רחוקים מרחק של יותר מ-250 אלף שקלים מהיעד, אך אופטימיים שיוכלו להשיג זאת. במקביל קוראים בהנהלת הקבוצה לאוהדים להקדים את הגעתם מחר להיכל שלמה בעקבות מירוץ הלילה של תל אביב שייערך במקביל ובעקבות זאת ייחסמו שדרות רוקח החל מהשעה 18:45.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טרנט לוקט במדי טרנטו בשנת 2016. GettyImages
ביקור בישראל. לוקט/GettyImages

כאמור, טרנטו האיטלקית פתחה את היורוקאפ עם שלושה הפסדים לפריז, פרומיתאס ולונדון ליונס, אך בליגה האיטלקית הם עושים חיל עד כה עם שלושה ניצחונות מחמישה מחזורים ומדורגים במקום הרביעי בטבלה.

את הקבוצה מדריך עמנואל מולין המקומי, שהיה במשך שנים יד ימינו של אטורה מסינה. המאמן בן ה-62 מאמן את טרנטו ברצף מאז 2017. בטרנטו משחקים שלושה אקסים של ליגת העל - טרנט לוקט ששיחק בהפועל ירושלים ב-2019/20 עד שנפצע, הפורוורד דריון אטקינס שכיכב בהפועל חולון והגארד פורוורד דרו קרופורד ששיחק בבני הרצליה ומכבי ראשון לציון ונשוי לישראלית.

מלבד האקסים לטרנטו שני כוכבים מקומיים - דייגו פלקדורי ששיחק בעברו בבאיירן מינכן, ומצטיין ביורוקאפ עם 15.5 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, ומתאו ספניולו בן ה-19 שנבחר 50 בדראפט האחרון על ידי מינסוטה ושייך לריאל מדריד שמשאילה אותו. ספניולו (1.93) רשם כבר בעונה שעברה כשהוא בן 18 בלבד 12.1 נקודות למשחק בליגה הראשונה באיטליה. ספניולו משחק 25 דקות למשחק העונה ביורוקאפ ורושם 8 נקודות ו-5.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully