וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות זימוני הנבחרת: מכבי תל אביב - הפועל חיפה צפוי להידחות בשנית

1.11.2022 / 10:44

המשחק הדחוי שנקבע לפגרת הנבחרות יוזז שוב עקב זימון מנקו, סורקין וזיו לסגל. הצהובים היו מוכנים לשחק אם רק שניים היו מוזמנים

תקציר: ברצלונה - טנריפה 65:67/ספורט1

משחק הליגה בין מכבי תל אביב להפועל חיפה שנקבע מחדש ל-13 בנובמבר, במהלך פגרת הנבחרות, צפוי להידחות למועד אחר. כזכור, המשחק נדחה מהמחזור השלישי לאחר שגמר גביע ווינר הועבר מתאריכו המקורי ל-23 באוקטובר, מתוך התחשבות בהפועל תל אביב שקבוצת הכדורגל שלה הייתה אמורה לשחק בבלומפילד משחק ליגה במקביל לגמר.

שלושה משחקני מכבי תל אביב זומנו לסגל הנבחרת במהלך הפגרה - רפי מנקו, יפתח זיו ורומן סורקין, מה שייצור מצב שבו הסגל הישראלי של עודד קטש מונה רק את המתאזרחים ג'ון דיברתולומיאו וג'ייק כהן ואת גיא פניני שפרש מהנבחרת, ומכבי לא תהיה מוכנה להתמודד בסגל כזה.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב לא תסכים להגיע בסגל ישראלי דליל מדי. סורקין/דני מרון

לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים היו מוכנים לשחק את המשחק אם רק שניים מבין השלושה היו מוזמנים לסגל, אבל כעת עם הזימון של השלושה, הם יבקשו לדחות את ההתמודדות לתאריך אחר, ככל הנראה במהלך חודש דצמבר. כמו כן לא ברור עדיין כיצד השלושה ישוחררו לאימוני הנבחרת והאם כולם יהיו חלק מהסגל למשחק הראשון בחלון נובמבר שייערך פחות מ-16 שעות אחרי משחק היורוליג של הצהובים נגד ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully