וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע עקצו: "עכשיו גם איביץ' יודע מי זה ברדה"

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 7:17

בבאר שבע לא הופתעו מהניצחון על מכבי תל אביב ומאמינים שהם קבוצה טובה יותר: "מתאים לנו שלא ספרו אותנו כמועמדת ראויה לאליפות". ברדה סחט מחמאות: "ההכנה שלו היתה מושלמת, הוא יגיע רחוק כמאמן". וגם: דחיפת הקהל וההרתעה שחזרה לטרנר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

בהפועל באר שבע לא הופתעו מהניצחון אמש 0:2 על מכבי תל אביב. בין השחקנים היתה הערכה ליריבה, אבל קיימת אמונה מאוד גדולה שהפועל באר שבע קבוצה יותר טובה. הדבר הראשון שלוקחים בקבוצה מאמש הוא הכוח שקיבלו השחקנים מהקהל. אחרי פתיחה רעה בטרנר עם ניצחון אחד בחמישה משחקים, חזרה אתמול ההרתעה לאצטדיון הביתי של הקבוצה והשחקנים נהנו מאוד מדחיפה אדירה וידעו להחזיר בהתאם. "היינו שווים הרבה יותר מחמש נקודות מתוך 15 אפשריות עד המשחק מול מכבי תל אביב", אמרו אמש במועדון. "אם לא היינו נשארים בעשרה שחקנים מול מ.ס. אשדוד ומכבי חיפה, היינו מנצחים גם אותן ואת התיקו מול נס ציונה והפועל חיפה, אפשר להסביר בכך שלא הגענו מוכנים בראש".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
עשה בית ספר לאיביץ' המנוסה. אליניב ברדה/לירון מולדובן

בקבוצה בטוחים ביכולת שלהם לרוץ עד הסוף. "מתאים לנו שלא ספרו עד עכשיו את הפועל באר שבע כמועמדת ראויה לאליפות. עכשיו בטוח יתחילו להתייחס אלינו ברצינות גדולה יותר", המשיכו לומר בקבוצה.

המאמן אליניב ברדה זכה למלים חמות מאוד במועדון. "ההכנה שלו היתה מושלמת. ההתאוששות אחרי ויאריאל, ניהול הסגל, הטקטיקה, בחירת ההרכב וניהול המשחק. הכל היה מושלם". ברדה היה זה שניצח בעונה שעברה את מכבי תל אביב פעמיים כשהוא בסך הכל חודש וחצי בתפקיד והוא זה שאחראי ישירות לכך שמלאדן קרסטאיץ' לא נשאר במכבי תל אביב. "עכשיו גם איביץ' יודע מי זה אליניב ברדה", אמרו במועדון. המאמן עצמו הצטנע וחילק קרדיטים לשחקנים ולקהל. "אני בסך הכל רוצה להנחיל להפועל באר שבע את האמונה שאפשר לנצח בכל משחק, ובטח בטרנר", אמר אמש המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. לירון מולדובן
ספסל או הרכב, כמעט בכל משחק הוא מבקיע. חטואל/לירון מולדובן

ברדה בחר לוותר על חמישה בהגנה ולפתוח עם שלישייה חזקה בקישור. רועי גורדנה היה מצוין ליד שי אליאס ועדן שמיר. גם מקדימה בחר נכון המאמן לפתוח עם אדריאן פאון ובהמשך קיבל שער גם מרותם חטואל שנכנס כמחליף. "הכל היה בינגו אבל זה לא מזל", הדגישו במועדון. "זו עבודה קשה מאוד ועבודה נכונה לאורך כל השבוע. ברדה יגיע רחוק כמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully