וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסכול של איביץ' לא הפתיע. חשש שגלוך החמיר את הפציעה

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 7:06

בלי זר שישי, בלי שחקני כנף מהירים, בלי חלוץ נוסף ועם החלטה שגויה לפתוח עם גלוך הפצוע. מאמן מכבי תל אביב לא הפתיע את הבכירים בקבוצה, שידעו כי הוא עומד להתפוצץ. גלוך יבדק וקיים חשש כי יחמיץ את המשחקים שנותרו עד פגרת המונדיאל

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

בלי לפרט ולהרחיב, ולאדן איביץ' אמר אמש הכל. והוא לא הפתיע את האנשים שעומדים בראש מכבי תל אביב. רובם ידעו שהוא לא מרוצה. שהוא לא מבסוט שאין לו חלוץ מחליף בעל שיעור קומה על הספסל אחרי מכירת סטיפה פריצה. שהוא היה רוצה שחקני כנף מהירים, אבל הסגל לא מאפשר לו לשחק במערך שהוא רוצה. שהוא נשאר בלי זר שישי, למרות שהיה מספיק זמן להיערך. בלי להגיד את זה בקולו, ברור שלכך התכוון אמש בתום ההפסד 2:0 להפועל באר שבע כשאמר כי עוד לפני תחילת העונה הוא ידע מה הולך להיות אבל במקום ללכת עם האמת שלו, הוא סטה ימינה ושמאלה.

האמת של איביץ' היא גם לא לפתוח עם שחקן שלא היה בריא באימונים האחרונים. כשהוא דיבר אמש על כך שהוא עשה טעויות, הוא גם התכוון לכך ששלח אמש להרכב הפותח את אוסקר גלוך שבאימונים האחרונים סבל מכאבים במפשעה והתאמן עם כדורים. גלוך נראה סובל במחצית הראשונה והמשחק שלו היה בהתאם. איביץ' הוציא אותו בהפסקה כמו גם את ערן זהבי ואופיר דוידזאדה. גלוך קיבל טיפול בחדר ההלבשה. במכבי תל אביב חוששים כי הוא החמיר את מצבו במשחק וכי יצטרך לנוח בשלושת המשחקים שנותרו לפני פגרת המונדיאל.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מתוסכל מהמצב במכבי תל אביב. איביץ'/לירון מולדובן

את ההחלטה להוציא את ערן זהבי בהפסקה, הסביר איביץ' בסיום המשחק במסיבת העיתונאים. הוא טען כי בעשרה שחקנים הוא צריך את החלוץ שיודע לעשות יותר תנועה ולכסות יותר שטח ולכן השאיר את ג'ורג'ה יובאנוביץ' דווקא. הוא סיפר כי זהבי היה חולה כמה ימים לפני המשחק ואפילו היה לו חום ובגלל זה החסיר אימון. יחד עם זה היה מספיק ישר וכן לומר שגם אם הוא לא היה חולה, קרוב לוודאי שהיה מוציא את זהבי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך מול שחקן הפועל באר שבע אסטריט סלמאני. לירון מולדובן
חשש שהחמיר את הפציעה. אוסקר גלוך/לירון מולדובן

במכבי תל אביב יצטרכו לבחור את הדרך שלהם לאחר הדברים יוצאי הדופן של איביץ'. האם מקבלים אותם בהבנה או שמבקשים לשמוע ממנו הסברים. גורם במועדון העיד אמש: "אפשר להבין את העצבים של איביץ' אחרי הפסד כזה".

איביץ' יורחק מהמשחק מול נס ציונה בשבת אחרי הכרטיס האדום שספג. איתן שמואלביץ' יציין כי הוא יצא מהאזור הטכני והתפרץ לעברו בחריפות. קרוב לוודאי שהוא לא יספוג עונש מעבר להרחקה אוטומטית ממשחק אחד.

את הגול השני אתמול ספגה מכבי תל אביב מרגליו של רותם חטואל, אחרי מצב נייח איתו לא ידעה להתמודד. "אנחנו עובדים הרבה על מצבים נייחים", אמר איביץ' בסיום. "אבל כדי להתמודד עם כדורים נייחים ולטפל בהם, צריך לעבוד באמת וכנראה שאנחנו לא עושים את זה מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully