וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשדוד ניצלה מול אס"א תל אביב, יואב לומברוזו כיכב בצרפת

סנסציית העונה כמעט נרשמה כשהאלופה ניצחה 28:29 את העולה החדשה בזכות החטאת פנדל בשניות הסיום. מרכז נבחרת ישראל רשם משחק ענק בניצחון לימוז' 31:35 על נאנט המוליכה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

המחזור ה-6 בליגת ווינר בכדור יצא לדרך הערב (שני) עם ניצחונה הדרמטי של האלופה, הפועל אשדוד 28:29 על העולה החדשה, אס"א תל אביב. המארחת, שהיא היחידה המשחקת על טהרת שחקנים ישראלים, כבר הוליכה בדקה ה-40 בחמישה שערי יתרון - 16:21. האלופה הפועל אשדוד חזרה, השוותה, ואף הוליכה. אס"א לא הרימה ידיים וכפתה שיוויון בדקת הסיום. עמית סטלמן העלה את אשדוד ל-28:29, ושלוש שניות לסיום - לאס"א ניתנה הזדמנות להשוות, אבל יובל כץ שכבש שמונה שערים החטיא את הפנדל המכריע. באס"א הורחקו במהלך המשחק ניתן זהבי ואמיר זייפרט (כבש 10 שערים) בכרטיסים אדומים. אשדוד השיגה את ניצחונה החמישי העונה, לפני יציאתה לאיטליה למשחקי גביע אירופה מול ג'וניור פאזאנו בסוף השבוע. לעולה החדשה מתל אביב זהו ההפסד החמישי מפתיחת העונה.

במשחק שנערך אתמול (ראשון), יואב לומברוזו, מרכז נבחרת ישראל, רשם את אחד ממשחקיו הגדולים ביותר בסטארליג הצרפתית - כשהוביל עם ארבעה שערים ושמונה אסיסטים את קבוצתו לימוז' לניצחון 31:35 על נאנט - מוליכת הליגה הצרפתית הבכירה, שהייתה עד אתמול בלילה בעלת מאזן מושלם, וניצחה שלושה ימים קודם לכן את קיל הגרמנית בשמונה שערי הפרש בליגת האלופות. לומברוזו יעשה בסוף העונה את המעבר לאחת הקבוצות המובילות באירופה, קיילצ'ה מפולין, סגנית אלופת אירופה, שבה חתם עוד במהלך העונה שעברה על חוזה ל-4 שנים.

שחקן לימוז' יואב לומברוזו. באדיבות לימוז', אתר רשמי
ממשחקיו הגדולים בצרפת. יואב לומברוזו/אתר רשמי, באדיבות לימוז'

עוד רגע היסטורי נרשם בסוף השבוע לליגיונרים הישראלים - במסגרת דרבי שוערים ישראלים במסגרת הפרוליג. סראן עם דן טפר ודניאל מוסינדי פגשה וניצחה את מאסי וטל פלד 17:28. סראן נאבקת על החזרה לליגה הבכירה, כאשר טפר הצטיין עם שמונה עצירות מתוך 14. מוסינדי הוסיף שלושה שערים ופלד - שהוביל את נבחרת העתודה לזכייה באליפות אירופה דרג ב' עד גיל 20 ונבחר למצטיין, סיפק מנגד שתי עצירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully