וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "חשוב שטרנר יחזור להיות מבצר, המשחק הזכיר את ימי האליפויות"

מאמן באר שבע חגג את ה-0:2 על מכבי תל אביב: "איבדנו פה מספיק נקודות ושילמנו מחיר. חטואל התאכזב כשלא פתח. יחזקאל? שינוי התפקיד שחרר משהו שהיה עצור בו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט 1

אחרי תצוגה הזו כבר אי אפשר להתעלם - הפועל באר שבע חזרה למירוץ האליפות. ארבעה ימים אחרי ה-2:2 נגד ויאריאל, האדומים הגיעו לעוד משחק גדול, ושוב הרשימו עם 0:2 ביתי נגד מכבי תל אביב. המנצחת עלתה למקום השלישי, הקטינה את הפער מהצהובים לשתי נקודות, ורחוקה ממכבי חיפה המוליכה ארבע נקודות בלבד. אל המשחק שיכריע את העונה האירופית - נגד אוסטריה וינה בחמישי (22:00, ספורט4) - היא מגיעה במומנטום הכי טוב שאפשר.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. לירון מולדובן
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה/לירון מולדובן

המאמן אליניב ברדה דיבר בסיום ואמר: "מנסים להשתפר ממשחק למשחק, לשחק את הכדורגל הכי אטרקטיבי שאנחנו יודעים. שיחקנו נגד הקבוצה שהבקיעה הכי הרבה וספגה הכי מעט, שמנו לעצמנו מטרה לא לספוג. אנחנו מצליחים בכל משחק כמעט להבקיע אבל הספיגה הייתה קריטית והיינו צריכים לשפר את זה. לשמחתי היום הצלחנו".

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בטרנר, האדומים חזרו לשמור על הבית וברדה התייחס לחשיבות המגרש הביתי: "הכי חשוב להחזיר את טרנר להיות מבצר, איבדנו פה מספיק נקודות ושילמנו מחיר. היום הקהל נתן לנו את ההרגשה הכי ביתית. זה הזכיר את הימים הטובים של האליפויות, הדחיפה הכוח, זה שאין כרטיס אחד למכירה".

על המעבר מהמשחק מול ויאריאל להערב: "שיחקנו לפני ארבעה ימים משחק בפרופיל מאוד גבוה. עברנו טיסה והגענו לעוד משחק בפרופיל מאוד גבוה. שמרנו את השחקנים דרוכים מאוד, אם אני צריך לתת מוטיבציה אז אנחנו חוטאים למקצוע. הם צריכים לבוא מוכנים מנטלית. מבחינת כדורגל היו דברים טובים, במחצית רהאשונה היו מתפרצות שלא אהבתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מול שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל. לירון מולדובן
"משהו אצלו השתחרר". יחזקאל מול זהבי/לירון מולדובן

על רותם חטואל, ששוב נכנס כמחליף ועשה את ההבדל, אמר ברדה: "רותם התאכזב מכך שלא פתח, הסברתי לו שאני לא רוצה שתווית השחקן מחליף תידבק בו. אם הוא ימשיך להתאמן כמו שהוא מתאמן אז הוא יהפוך לשחקן הרכב. הסגל מאוד רחב וחזק, בשבועיים שנותרו עד הפגרה נצטרך את כולם ונשתמש בכולם".

על העברת שגיב יחזקאל משחקן התקפה למגן ימני: "לא היה פשוט לשגיב לעשות את המעבר בתפקיד, יושבים איתו ומסבירים איתו. הוא מאוד רוצה ללמוד, השתחרר אצלו משהו שהיה עצור בו. יש הרבה דוגמאות של שחקנים שהתחילו בחלק הקדמי ועברו אחורה והגיעו עד לחו"ל. היו כאלה שעשו את השינוי וזה עשה להם טוב"

רותם חטואל, שחקן הפועל באר שבע חוגג. לירון מולדובן
התאכזב כשלא פתח, אך שוב עשה את ההבדל. חטואל/לירון מולדובן

רותם חטואל הוסיף: "ראיתם היום את טרנר, מה זה בית אמיתי. המשחק הזה מוקדש לקהל. בין אם מהספסל או מההרכב, אני אתן את כל כולי. אני ממשיך לעבוד קשה כי רק בעבודה קשה אצליח".

על חזרה אפשרית למאבק האליפות: "זה שלב עוד מוקדם בעונה, זה ניצחון יוקרתי אבל עוד ניצחון לליגה. בחמישי יש משחק מאוד חשוב ואני מקווה שנעבור. האם זה נותן ביטחון לקראת אוסטריה וינה? אחרי ניצחון על מכבי תל אביב אתה מגיע עם הראש למעלה".

חטואל נשאל על דבריו של בעלי קרית שמונה איזי שרצקי, שסיפר כי שחרר אותו מהקבוצה בעקבות בעיות שיצר בחדר ההלבשה: "איזי בן אדם יקר שתרם המון לכדורגל. ילד בן 18 לא יכול להרוס חדר הלבשה, זה לא נראה לי רציני. אני מעריך אותו ואת הדרך שעבר בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully