וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון הפסידה בבית לנס ציונה, גלבוע/גליל חזרה לנצח

המארחת כמעט חזרה ממינוס 22, אך הכתומים השיגו 79:82 בכפר בלום. 29 לביי. וויליס קלע 23 ב-80:93 על באר שבע בגן נר

תקציר: ריאל מדריד - פואנלברדה 69:91/ספורט1

המחזור הרביעי בליגת העל מגיע לסיומו הערב (שני) עם שני משחקים: בראשון, הפועל גלבוע/גליל גברה בביתה על הפועל באר שבע. זמן קצר לאחר מכן, עירוני נס ציונה רשמה ניצחון חוץ אצל הפועל גליל עליון.

הפועל גלבוע/גליל - הפועל באר שבע/דימונה 80:93

המארחת קטעה רצף של שני הפסדים הודות לערב התקפי מוצלח, שכלל 11 שלשות בכמעט 41%, כשהשחקן המוביל בשורות הקבוצה של רמי הדר היה פייטון וויליס עם 23 נקודות ו-6 מ-10 מעבר לקשת. ג'סטין גורהם תרם דאבל-דאבל מרשים עבור גלבוע/גליל, כאשר קלע 16 והוריד 13 ריבאונדים. בבאר שבע, שרשמה הפסד שלישי בארבעה מחזורים, בן מור בלט עם 16 ו-9 כדורים חוזרים, בעוד קאליל אחמד תרם 14 נקודות ו-5 חטיפות.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ג'יילן הדסון, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
עוד הפסד לגליל העליון. הדסון/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - עירוני נס ציונה 82:79

ריצת 2:17 ברבע השלישי עזרה למארחת להקטין פיגור שעמד בשיאו על 22 נקודות למינוס 3 בלבד, אבל הכתומים חזרו מכפר בלום עם ניצחון שני ברציפות. טיילר ביי כיכב עם 29 נקודות ו-11 ריבאונדים עבור נס ציונה, בעוד די ג'יי קופר, ששבר את שיא האסיסטים פעם אחרי פעם בשני המשחקים הראשונים העונה, והעמיד אותו על 20, מסר הפעם "רק" 14. ברייס וושינגטון סיפק 15 נקודות ו-13 ריבאונדים ועמד בראש רשימת הקלעים של גליל עליון, עבדול מאליק אבו קלע 14 לקבוצה של ברק פלג, שנוצחה בפעם השנייה ברציפות והשלישית בארבעה מחזורים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully