וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "הפסד כואב ואכזרי". לאיוס: "לפעמים אפשר לסיים בתיקו"

תחשות קשות בהפועל תל אביב, שחזרה למסלול ההפסדים אחרי 1:0 באשדוד בתוספת הזמן. לאיוס: "תקפנו ועמדנו גבוה, וספגנו מהתקפה סתמית". דראפיץ' עדיין לא מוצא נוסחה: "אולי צריך לנסות עוד הרכבים". רב"ש: "ניצחון סופר חשוב"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב 0:1/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הערב (שבת) 1:0 למ.ס. אשדוד. האדומים - הערב בשחור - היו עדיפים במחצית הראשונה, אבל החמיצו ובמחצית השנייה הלא טובה שלהם, ספגו בדקה ה-91. אחרי שלושה משחקים שכללו שני ניצחונות ותיקו, החבורה של סלובודן דראפיץ' חזרה למסלול ההפסדים.

דראפיץ' אמר בסיום: "זה היה משחק של שתי מחציות. בראשונה היינו יותר טובים, בשנייה זה התהפך, החילופים שלנו לא עבדו ושלהם כן. הם הגיעו לכמה מצבים והבקיעו בתוספת הזמן. זה הפסד אכזרי וכואב, אבל זה הכדורגל. ברור שהאחריות שלי, לפעמים החילופים מצליחים ולפעמים לא. יש לנו משחק נגד בית"ר ירושלים ביום רביעי, אין זמן להיות עצובים".

המאמן המשיך: "מה עושים? צריך לעבוד קשה ואולי לראות עוד הרכבים. יש עד הפגרה לקחת כמה שיותר נקודות. אנחנו במקום לא הכי נעים, אבל ניצחון אחד יכול להעיף אותנו קדימה. אנחנו מסתכלים על איפה היינו טובים, למשל המחצית הראשונה היום. השחקנים עשו את העבודה בחלק מהזמן. יש תקופות בכדורגל".

סלובודן דראפיץ' מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"השחקנים עשו את העבודה בחלק מהזמן". דראפיץ'/לירון מולדובן

הישאם לאיוס סיכם: "שיחקנו טוב והיינו יותר טובים כל הזמן, פשוט לא ידענו לסיים את ההזדמנויות שהגענו אליהם, ופתאום קיבלנו שער מהתקפה סתמית. זה משפיל".

הקשר ההתקפי שתופקד בכמה עמדות הערב ולא התבלט, הוסיף: "לפעמים במשחקים שמגיעים בהם להרבה הזדמנויות, אפשר לסיים גם בתיקו. תקפנו הרבה ובסוף בגלל שעמדנו גבוה ספגנו ממצב סתמי, אני מאוד לא מרוצה אבל נמשיך הלאה".

על שינוי התפקוד: "אני מקבל את החלטות המאמן, אישית לא הרגשתי טוב היום, לא מספיק חד וטוב, אבל מפה רק נתקדם".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס. לירון מולדובן
אכזבה עצומה. לאיוס/לירון מולדובן

באשדוד היו מאושרים ונשמו לרווחה אחרי החזרה למסלול שהשכיחה שני הפסדים רצופים. רן בן שמעון אמר: "זה היה משחק של 0:1 לפה או לשם. בחצי הראשון לא היינו מספיק טובים, בחצי השני שיחקנו טוב והגענו להמון מצבים. צריך לנצח משחקים של אופי. כל אחד יכול לנצח כל אחד, בשביל אשדוד לנצח עם אופי בשבוע כל כך מורכב של שלושה משחקים, זה ניצחון סופר חשוב".

על השער אמר בן שמעון: "חשבתי שהכדור של אדיר מתגלגל לתוך השער, וזה היה יום שבו ממאטה מחטיא ממטר, אז צעקתי לו לא לגעת. ממאטה הוא עובר תהליכים ואנחנו סומכים עליו. לאדיר לוי צריך לתת יותר דקות וקרדיט והוא יקבל את זה".

על חוסר היציבות אמר המאמן: "אחד הסימפטומים של קבוצה צעירה הוא עליות וירידות. הפועל תל אביב לחצה אותנו והיה קשה לצאת קדימה, עדיין ניסינו להניע ולא העפנו כדורים. כל הבטן של הטבלה רוצה להיות בפלייאוף העליון, זה אפשרי, מסמנים את זה כיעד שאנחנו רוצים להגיע אליו".

יואב ג'רפי שהצטיין: "שמח שנתתי משחק טוב ועזרתי לקבוצה. בסיטואציה הנוכחית הכי חשוב זה שלוש נקודות. אין יותר כיף מלנצח ככה, במשחק שאתה נלחם בו ונותן הכל, הגיע לנו לנצח כי הגענו לכמה מצבים טובים. הצלחנו להראות אופי, זה לא פחות חשוב מבחינתנו".

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שלישי, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט3)
שלישי, 20:15: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
רביעי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
רביעי, 20:15: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט4)
רביעי, 20:30: הפועל חיפה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully