וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחידה בישראל ללא הפסדי חוץ: המהפך של הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 14:26

אחרי שנתיים ראשונות בליגת העל עם 10 ניצחונות בלבד מ-34 משחקים מחוץ לבית, האדומים הפכו את משחקי החוץ למומחיות שלהם העונה עם שישה ניצחונות משישה משחקים, ויקוו לשמור על המאזן גם בטורקיה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

הניצחון אמש (ראשון) של הפועל חיפה בהרצליה 85:87 לאחר הארכה המשיך את פתיחת העונה המצוינת של האדומים של שרון דרוקר. חיפה מדורגת בצמרת ליגת העל עם שני ניצחונות משלושה מחזורים וגם ביורופקאפ, שם יפגשו ברביעי את גזיינטפ הטורקית בחוץ, הם עם מאזן זהה.

הנתון המדהים שקשור להצלחה של חיפה הוא המאזן של האדומים במשחקי החוץ. הקבוצה מהכרמל ניצחה את כל ששת משחקיה מחוץ לבית מתחילת העונה - שני משחקים במסגרת מוקדמות היורופקאפ, בליגת העל בבאר שבע ובהרלציה ובשלב הבתים ביורופקאפ באוסטריה ובלגיה. הם הקבוצה היחידה בישראל שעדיין לא הפסידה משחק מחוץ לביתה.

קאדים אלן, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
קאדים אלן, הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

הנתון הופך למרשים יותר כשמסתכלים על הרקורד של האדומים בשנתיים הקודמות שלהם בליגת העל מאז חזרו מהלאומית. בעונת 2020/21 ו-2021/22 שיחקה חיפה 34 משחקי חוץ בליגה, בגביע ובמוקדמות היורופקאפ, והשיגו 10 ניצחונות בלבד.

בבית לעומת זאת הרקורד של חיפה קצת התהפך כשהקבוצה הפסידה עד כה להפועל תל אביב וגזיינטפ, ותקווה לשפר עמדות במחזור הליגה הבא כשתארח את הפועל ירושלים, לה לא הפסידה ברוממה מאז ינואר 1995.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully