וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מירוץ העגור השמיני יוצא לדרך

הסתיו הקרוב ייפתח עם אירוע ספורט ייחודי סביב אגם החולה, שיזמה חברת מרתון ישראל בשיתוף אגמון החולה וקק"ל הנקרא "מרוץ העגור" ה-8 שמתקיים ב-4/11. רכיבה על סוסים: הסתיימה אליפות ישראל בריינינג פרו

מירוץ העגור. יחצ,
מירוץ העגור/יחצ

הסתיו הקרוב ייפתח עם אירוע ספורט ייחודי סביב אגם החולה, שיזמה חברת מרתון ישראל בשיתוף אגמון החולה וקק"ל הנקרא "מרוץ העגור" ה-8 שמתקיים ב-4/11. עונת נדידת הציפורים באגמון החולה נפתחת עם מרוץ העגור ה- 8 של חברת מרתון ישראל, היוצר חיבור מושלם בין אהבת הריצה והטבע לבין תרומה לפרויקט העגורים, באזור היפה בארץ ובעונה המושלמת לריצה.

במרוץ שלושה מקצים: חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ ו- 4 ק"מ, סביב האגמון, שמהווה תפאורה מושלמת בלב עמק החולה, מול הנוף הגלילי, ברקע ציפורים נודדות ומסלול שטוח, מסודר ומתאים להשגת תוצאה חדשה לשנה החדשה. השנה מתווסף פן חדש וייחודי למרוץ, המוסיקה שתושמע לרצים במהלך הריצה לא תהיה קצבית ורועשת, לתוך התפאורה המרהיבה של אגמון החולה תשולב לראשונה מוסיקה קלאסית שתנעים בצליליה, יצירות קלאסיות מוכרות ונעימות לאוזן האדם ומסתבר שגם לציפורים.

מרוץ העגור יחחל כבר ביום חמישי ב-3/11 עם ערב עשיר של מייצגים, תערוכות צילום מיוחדות וכנס רצים מעצים בגליל העליון. מדובר על כנס רצים ראשון מסוגו בארץ, הכולל הרצאות מפי מיטב המרצים בתחום באודיטוריום החדש והמפואר של מרכז המבקרים החדש של אגמון החולה. הכנס יפתח בברכות המארגנים השותפים וימשך עם הרצאות מרתקות: "ניצחונות קטנים בחיים" של עמי ויסברג, 'על השילוב המנצח בין ריצות השטח לכביש ואיך זה הופך אותנו לטובים יותר בין שני המגרשים" של רועי קלמר, "על מרתון מחלום למציאות" של יואב שמעון, "בעלי צרכים מיוחדים בעולם הריצה" של שרונה שלו- מאייר, על "רומנטיקה של רצים למרחקים ארוכים" של רוני פילבסקי ועל נפלאות אגמון החולה עם שי אגמון. האורחים ייהנו מכיבוד ושתייה לאורך כל זמן ההרצאות.

אוראל כלאף עם תומר מרגלית. אלון קשרי,
אוראל כלאף עם תומר מרגלית/אלון קשרי

הישג מרגש לספורט הריקוד הפאראלימפי - שתי מדליות באליפות אירופה לזוג הישראלי. ההישג המיוחד שייך לאוראל כלאף, שהתחרה יחד עם הרקדנית הפראלימפית תומר מרגלית, באליפות אירופה שנערכה בסוף השבוע האחרון בפראג. הצמד קטף את המקומות הראשונים במקצה הפריסטייל ובמקצה הלטיני. הזוג מתאמן במועדון לספורט הריקוד מכבי דאנס אבניו, בפ"ת תחת מאמנם, שמריאל דוידוף.

כלאף אמר: "התרגשנו מאוד לייצג את המדינה באליפות אירופה הפאראלימפית, ואנחנו הכי שמחים בעולם שההמנון שלנו הושמע פעמיים השנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלוף ישראל בריינינג נו פרו  -יאיר חוף והסוסה אפ בי שיין גאן. נועם שושני,
אלוף ישראל בריינינג נו פרו - יאיר חוף והסוסה אפ בי שיין גאן/נועם שושני

בסוף השבוע האחרון התקיימה תחרות אליפות ישראל ברכיבה מערבית - רכיבת ריינינג. טובי הרוכבים וסוסיהם, הגיעו לחוות גרין פילדס שבראשון לציון והתחרו על תואר אלוף ישראל בגילאים ובמקצים שונים. כיום מתחרים בישראל במקצעות הרכיבה המערבית כ-500 רוכבים מתוכם כ-20 רוכבים דרך קבע בתחרויות בינלאומיות בארה"ב ובאירופה.

שי קנטי והסוס טייזר גאן זכו באליפות ישראל בריינינג פתוח, ויאיר חוף והסוסה אף בי שיין גאן זכו באליפות ישראל בריינינג נון פרו.

ריינינג הוא ענף הרכיבה המרכזי בישראל אשר במקורו מגיע מארה"ב. המילה ריינינג באה מהמילה מושכות באנגלית, משום שעל הרוכב להדגים שליטה בכל תנועה של הסוס במינימום שימוש בעזרים. על הסוס להיענות ברצון להוראות הרוכב, מבלי להראות התנגדות. במהלך תחרות הריינינג כל הרוכבים עוברים במסלול מוכתב מראש. כשכל כל סטיה מהמסלול וכל תנועה עצמאית של הסוס נחשבת כחוסר שליטה. הרוכבים מקבלים נקודות בונוס אם המסלול מבוצע בצורה חלקה ומעודנת ובמהירות מבוקרת המעלה את דרגת הקושי של הביצוע.

אורי חכם מנכ"ל ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה על סוסים: "אליפות ישראל שהתקיימה בסוף השבוע האחרון היא חגיגה אמיתית לענף הרכיבה. אני גאה בעשרות הרוכבים והרוכבים שהשתתפו בתחרות ומברך את הזוכים. ריינינג הינו סגנון רכיבה מרהיב ומרתק והקהל הגדול שמילא את היציעים נהנה מחוויה משפחתית מהנה במיוחד. ענף הרכיבה בישראל צובר תאוצה ויותר ויותר רוכבים מצטרפים ומתחרים בסגנונות הרכיבה השונים כולל ריינינג שהוא אחד מהסגנונות הפופולריים ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully