וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם צ'אבי סימונס לא יהיה בסגל הסופי סימן שוואן חאל משוגע"

ילד הפלא הסיר את סימני השאלה ובהולנד מקווים שישרוד את הניפוי האחרון למונדיאל. מאמן הנבחרת הצעירה: "הוא כדורגלן יפהפה"

תקציר: אקסלסיור - פ.ס.וו איינדהובן 6:1/ספורט1

בהולנד הולכות וגוברות ההערכות שצ'אבי סימונס יכלל בסגל הסופי של המאמן לואי ואן חאל למונדיאל. אחרי שנים בהן סמן כאחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל העולמי, העונה הקשר בן ה-19 הסיר את כל סימני השאלה והוא פורח בפ.ס.וו איינדהובן.

"כשמסתכלים על 39 השמות ברשימה של ואן חאל ומנסים להרכיב את הפאזל - אין שום ספק שסימונס יהיה אחד מ-26 השחקנים שייצאו לקטאר", כתב אתמול הפובליציסט המפורסם וילם פיסרס, "אם סימונס לא יהיה בסגל הסופי, סימן שוואן חאל משוגע".

סימונס שיחק באקדמיה של ברצלונה מגיל 7 עד גיל 16, אבל חילוקי דיעות בין הקטלאנים לנציגיו, הביאו לכך שעזב לפריז סן ז'רמן. בשלוש השנים שלו בעיר האורות הוא מיעט לשחק והיה מי שחשש מעוד ילד פלא שהולך לאיבוד. בקיץ הוא קיבל את ההחלטה הטובה ביותר: לחתום בפ.ס.וו איינדהובן.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, צ'אבי סימונס. Soccrates Images, GettyImages
ההדים נשמעים בכל אירופה העונה. סימונס/GettyImages, Soccrates Images

חרף גילו הצעיר, סימונס שימש כשחקן מפתח בפ.ס.וו מהרגע הראשון. עד כה יש לו 10 שערים ב-20 משחקים בכל המסגרות ובשבוע שעבר הוא הבריק נגד ארסנל בליגה האירופית, כך שההדים נשמעים בכל רחבי אירופה. "סימונס הרקדן עשה טרור לארסנל", כתבו בממלכה אחרי שפ.ס.וו ניצחה 0:2.

מאמן הנבחרת הצעירה, ארוון ואן דה לוי, אמר אתמול: "יש לנו עוד פנינים, אבל צ'אבי הוא כדורגלן יהפהפה. הוא נהנה לשחק כדורגל, הוא שחקן שמושך את הצופים. אני מאוד חיובי לגביו ואני מקווה שואן חאל יעריך את הדעה שלי לגביו".

סימונס שיחק בכל הנבחרות הצעירות של הולנד, אבל עדיין לא נכלל בסגל במשחק של הבוגרת. לפני כשבוע ואן חאל פרסם סגל רחב של 39 שחקנים וכלל בו את הקשר הצעיר. הסגל הסופי ובו 26 שחקנים, צפוי להתפרסם ב-11 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully